Wat moet ik doen ? HELP

ik weet echt niet goed hoe ik dit moet uitlegen …

Maar dus ik en mn vriendje hebben een beetje ruzie , nu ja kweetniet juist wat maar het was zoiets van dat ik normaal bij hem ging komen, want hij was bij vrienden , en hij vond dat dus goed … en dan stuur ik hem is het goed dat ik nu kom ? en hij zegt nee we wille gewoon onder jonges zijn … Mja ik was natuurlijk weer direkt gekwetst … en deed een beetje ambetand enzo … en ik zei dan ook zoiets van ja … als je niet meer met me wil zeg da dan gewoon … !
en hij ; als je zo verder doet zal het wel gedaan zijn ! en ik natuurlijk weer gekwetst … en dan stuur ik hem zo van die droevige smsjes enzo … maar het kan hem precies allemaal niets schele hij antwoord er zelf niet op enzo …
& nu heb ik hem geschreve ; Ik zal je probere gerust te late amuzeer je nog . Dag
en hij heeft niet geantwoord …
maar wat moet ik nou doen ? want ik voel me zo slecht … moet ik hem gewoon met rust late ? ik weet het echt niet hebbe julie hulp ? en ja het lijkt dom … maar ik voel me echt slecht …

[i]Jij bent denk ik Belgisch, niet waar? (Dat merk ik aan je taalgebruik)

Maar goed, ik zou proberen niet meer op hem in te gaan. Hij moet maar zelf komen. Hij zegt dat je eerst wel mag komen en dan weer niet. Wel heb ik opbouwende kritiek voor je; niet te snel gekwetst raken om iets… Alles komt uiteindelijk op z’n pootjes terecht :slightly_smiling_face:[/i]

wut?

ehm…?

Haha ja ik ben Belgish …

Snape julie dr niets van ofzo ?

Ik vind dat je best wat op je taalgebruik kan letten.
Dit is een Nederlandse site, dus erg veel mensen hier begrijpen je dialect niet.
Ik ben zelf ook Belgisch trouwens.

Ja sorry daarvoor … het is niet mijn bedoeling om ontbeleefd voor te komen ofzo …

ik snap het wel hoor=)

maar als ik dat laatste smsje zou krijgen zou ik ook niet weten wat ik zou moeten sturen. En hij is toch bij zijn vrienden… mischien is hij gewoon even druk bezig?

Je hoeft geen sorry te zeggen, gewoon een tipje (:
en OT : ik denk dat je beter wacht tot hij iets terugstuurt ; maar hij lijkt me wel erg bot . O.O

ik heb hem niets meer gestuurd ; hij heeft me net gestuurd dat hij gewoon vriende wil blijve :frowning_face:

dat hij iets met zn vrienden wil doen betekend niet dat hij je gelijk niet meer leuk vind?

het is uit …

Naja, begrip voor hem.
Ik zou me er ook kapot aan ergeren als m’n vriendje allemaal zielige smsjes zou gaan sturen terwijl hij weet dat ik bij vriendinnen zit.

Niet dat ik het je gun dat het uit is.

uh, hij STUURT je dat hij vrienden wil blijven?

sterkte,
maar zo te horen ben je hem beter kwijt als rijk
x

Ze gebruikt toch niet echt een dialect?
Ik ben zelf ook Belg en het is gewoon een beetje on duidelijk geschreven.
Volgens mij :grinning:

kweetet echt niet hoor … pff :frowning_face: hij is zo raar … want dan belde hij me … hij zei me 20 keer khou vn je … en hij zegt dat hij single wild blijve … maar ik denk dat hij een beetje in de knoop zit met zichzelf … hij wild single blijve maar toch wild hij met mij ofzoiets … want ik vroeg hem dan of hij niet even tot bij mij wou komen met zen vrienden … en hij zei dan neen liever niet anders ga ik je wille kussen enzo … echt kei raar … ik snap hem echt niet …