wat moet ik doen? help!

Het meiden, ik heb jullie hulp hard nodig!

Sinds een paar weken woon ik bij mijn vriend en ben ik thuis niet meer welkom.
Dit ging best goed maar er waren veel spanningen.
Gisteren hebben we besloten om uit elkaar te gaan, maar omdat ik nergens anders heen kan mag ik nog wel bij hem blijven wonen.

Ik vind het zo raar… we waren bijna 1,5 jaar bij elkaar, en nu zijn we uit elkaar maar wonen we de komende tijd nog wel samen.

Ik weet echt niet hoe ik me nu moet gedragen… het in heel moeilijk afstand te houden als je lang bij elkaar bent geweest… helemaal als je nog samen een huis deelt.

Ik wil hem heel graag terug, maar daarvoor moet ik eerst aan mezelf werken…

Ik zit echt met me handen in mijn haar…

Kwamen die spanningen door het samenwonen of door andere dingen? Misschien is het toch beter om te zoeken naar een kamer voor jezelf. En kun je anders niet bij een vriendin terecht? Want bij hem blijven wonen op deze manier zal heel vreemd worden voor jullie beiden

De spanningen kwamen door het samenwonen en alles wat ik nu meemaak. Ik kan niet bij vriendinnen terecht en ben nog te jong voor een eigen woonruimte

Mag ik dan vragen hoe jong je bent? En misschien heb je hier wat aan:
http://www.jongerensitezevenaar.nl/niet-ouders.html

http://www.rubicon-jeugdzorg.nl/jeugdigen/even-niet-thuis-wonen

Ik ben 16, wordt in juli 17. Bedankt voor de sites! Ik ga ernaar kijken

Ohh dan zou je een kamer kunnen doen hoor, oud genoeg ben je wel. Doe je al een studie, want dan kun je bijlenen naast je studiefinanciering. Dat hoef je maar met lage rente terug te betalen en pas na een paar jaar na je studie. Dan kun je nu in ieder geval lekker op jezelf gaan aangezien het bij je ouders niet werkt.

Ik heb even gekeken, ik zit al bij jeugdzorg, het plan om op kamers te gaan staat op mijn 17e verjaardag omdat ze me nog te jong vinden. Ik kan niet meer naar een leefgroep of crisisopname, ik heb daar al gezeten en beide zijn nu gesloten (permanent) ik kan niet naar een pleeggezin, heb er wel gezeten maar het bleek dat ze toch geen puber wouden en hebben mij daarom uit het pleeggezin gehaald.

Hmm, en verder kunnen zij dus geen enkele oplossing bieden? Best slecht eigenlijk… Misschien toch weer even contact opnemen met ze aangezien je een plek had maar dat dat nu eigenlijk niet meer kan. En anders proberen op zo goed mogelijke voet die 2 maanden om te gaan met je ex.

Ja, vanwege de transitie e.d kunnen jongeren nergens meer heen.
Ik ga vanavond met mijn ex praten…ik hou nog zielsveel van hem dus misschien is het nog te redden…

Probeer afspraken met elkaar te maken en elkaar wat meer rust te gunnen en tijd voor julliezelf. Wie weet worden de spanningen daardoor minder

Sterkte… Maar als jullie elkaar niet meer gelukkig kunnen maken zou ik niet bij hem blijven…
Is het niet alleen omdat je een plekje nodig hebt? Je kunt beter eerst iets voor jezelf gaan zoeken en jullie relatie de tijd geven… Misschien komt het wel weer goed als je iets voor jezelf hebt en jullie niet op elkaars lip zitten.