Wat moet ik doen? HELP!

Kijk he, ik ben verliefd op een jongen, we hebben nu beide vakantie, we appen.
Maar… nu reageert hij opeens niet meer, echt al een hele dag niet… sinds gisteren 9 uur in de morgen. en hij is wel steeds online… wat moet ik doen? moet ik nog iets tegen hem zeggen? of wachten tot hij tegen mij begint te praten? of ben ik dan te opdringerig? help me … :frowning_face:

Ik zou even wachten tot de na middag en als je dan nog niks hebt gewoon een apje doen

ja maar kijk he… zo kijkt hij echt om de minuut op app lijkt het wel, en als ik dan iets stuur… dan kijkt hij een half uur tot 'n uur opeens niet…

Kan ook gewoon toeval zijn, het is vakantie dus hij is waarschijnlijk gewoon met andere dingen bezig.

Wacht vandaag nog even en app hem morgen, als je dan nogsteeds met hetzelfde probleem zit kun je hem een paar dagen niet appen en dan kijken of hij iets begint. Ik sluit me ook aan bij bovenstaande reactie: Hij heeft het misschien gewoon druk, heb geduld.

Blijven wachten en anders gewoon zelf iets sturen(:

Thnx :slightly_smiling_face: ik had gewoon gestuurd: goodmorning :*
toen zei hij: goedemorgen lieverd!!! :wink: en vroeg ik alsnog: wat zeg je weinig? zei hij: dat zeggen wel meer mensen! Ik zeg: dat ligt dus niet aan mij? zegt hij: nee nee <3
Maar ja het blijft vervelend als iemand nauwelijks of niet reageerd.