wat moet ik doen... HELP me

.

een vriendin van mij heeft precies hetzelfde!
ontzettend kieskeurig & snel uitgekeken op iemand.
ik weet niet hoe je dit moet veranderen? misschien
kun je er met vriendinnen over praten of tot 10
tellen als je je aan iets irriteert.

ok, ik weet niks. UP UP UP

mijn vriendinnen weten niet meer wat ze met me aanmoeten,
echt heel veel mensen hebben volgens mij dit probleem, maar niemand weet te ze er mee moeten…

als ik maar niet eindig als een oude vrijgezel met 10 katten… :S

dat ken ik,
maar weetje dan moet je gewoon de perfecte jonge vinden
hun zijn wss dan gwn niet goed genoeg voor je of niet je type ofso…
je vind heus wel een keer iemand waarop je écht verliefd word je hebt nog genoeg tijd daarvoor.

Nou als je zelf het probleem al in ziet kun je er toch zelf iets aan doen. Als je van te voren al weet dat je die jongen je gaat vervelen neem je er toch niets mee… Je weet dat je dit probleem hebt doe er dan wat aan. Je gaat je irriteren aan anderen maar kijk eerst maar eens naar jezelf…

Hoezo help? Het is wel een luxeprobleem hoor.

Klinkt hard, maar jij bent dus zelf de oorzaak van jouw probleem. Ik weet niet hoe je dat aanpakt met het ontmoeten van jongens, daten en het vormen van een relatie, maar dit werkt vaak wel in de praktijk (ook als je kieskeurig *kuch*veeleisend*kuch* bent).
Wees eerlijk tegen jezelf.
Stap zelf op leuke jongens af.
Leer interessante jongens eerst goed kennen door ze regelmatig te spreken en te zien.
Niemand is perfect, dus verwacht dat ook niet.

Precies ^^
Het komt erop neer dat je iets te perfectionistisch bent. Heel iets maar hoor.

bindingsangst?
ik dacht eerst ook dat ik kieskeurig was, nu weet ik dat ik gewoon heel veel moeite heb om me aan iemand te binden…

Precies!

Heb ik ook, nadat ik ongeveer 2 maanden met iemand bezig ben geweest,
krijg ik opeens zo´n beklemmend gevoel van, ‘ik wil niet aan iemand vastzitten’.
En dan ga ik allemaal redenen zoeken om diegene niet meer leuk te vinden,
ga ik me steeds meer ergeren aan diegene, en ja…
Het is echt heel vervelend en ik weet niet hoe ik eraf kom, dus up.

dat heb ik ook… :expressionless: of dat HAD ik ook.
ik ben me gaan concentreren (HEEEEEEEEL ERG GOED CONCENTREREN) op zijn innerlijk! en bij mij werkte het wel :grinning: ik weet niet of dat bij andere mensen zo is…

Dit bedoel ik dus… kan het niet beter zeggen… thanks

dan zijn het denk ik niet de juiste jongens voor jou, dan heb je meer iemand nodig met een eigen mening, iemand die niet over je heen loopt :slightly_smiling_face:
en als je zijn schoenen/broek ofzoiets niet leuk vind; dat kan je toch veranderen? (A)
xxx