Wat moet ik doen haha help

Nou oke even een probleempje…

Sinds december is t uit met mn ex. De reden daarvoor was dat ik hem liet zitten en hij niet genoeg aandacht van me kreeg. Ik had die periode een depressie waar hij niets van af wist en heb daarom zo afzijdig tegen hem gedaan. We hebben nog wel vaak geappt en af en toe afgesproken met anderen erbij en dan was t echt gewoon wel weer leuk.

Deze zomervakantie miste ik hem opeens, had lang niet meer aan hem gedacht. Dus ik dacht; hey, laat ik m eens een berichtje sturen van hoe t gaat. Even zo’n kort en droog gesprekje haha :flushed:

Maar nu zit ik dus opeens bij hem in de klas. Er is echt een soort van spanning tussen ons. Hij gaat ook veel met mn vriendinnen om. Gisteravond stuurde ik een massabericht van; wie heeft iets te doen vanavond ? Hij reageerde met; ik niet. En ik vroeg of hij wou afspreken, nou dat wou die wel, maar we hadden allebei volgensmij liever dat er nog iemand bij was omdat we niet willen dat t awkward word ofzo. Dus mijn overbuurjongen kwam ook.
Ik zat al met die buurjongen buiten te wachten en mn ex zou bij mij aanbellen om me op te halen, toen hij aanfietste deed ie nog snel even zn haar echt lief . Het was ook best gezellig enzo en leuk. :flushed:

Maar ik weet dus gewoon niet wat ik moet doen, ik vind m nog steeds leuk. Op school is t een beetje van; we negeren elkaar. Maar hij wil dus wel afspreken enzo… HELP :flushed:

Nou praat er gewoon over, jullie hebben al een relatie gehad, dan kun je toch gewoon zeggen dat je gevoelens terug zijn? En uitleggen dat je dus een depressie had, ik snap niet dat je dat toen niet gewoon tegen hem had gezegd, dan kon hij je steunen.

Dit kon toch ook in je oude topic?

Ik weet nog niet zo goed hoe deze site werkt :cold_sweat:

Huh dit topic bestaat toch al

Nee, dat is dus haar vorige topic :’)

Ja, doe toch maar in je vorige topic.