Wat moet ik doen? ben ik te naief?

Hoi iedereen!
Wat geweldig zo’n site als dit.

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. (3 maanden) Ik ben zo ontzettend verliefd op hem dat ik echt te veel voor hem over heb.
In het begin (3 maanden lang voor we wat kregen) was hij echt ontzettend lief voor me. Allemaal lieve berichtjes, moeite doen. En nu enige tijd later doet hij niets meer. En ik laat maar steeds over mij heen lopen.
Hij is 3 jaar jonger dan ik. En woont in Begie.
Ik woon verder dan utrecht en afgelopen tijd ben ik zo ontzettend veel naar hem gegaan en hij nog nooit naar mij. Ik heb al heel vaak met hem erover geprobeerd te praten. Ik verlang naar iets romantisch:( naar een jongen die echt voor mij wilt kiezen. Ik bel hem altijd en hij mij niet.
Zijn moeder bemoeit zich overal mee. nu deze week heb ik gezegd dat ik het niet meer leuk vind zo. hij liet niet eens merken dat het hem iets deed. Toen heb ik hem voor een keuze gezet… Of hij kwam dat weekend of niet. Hij kwam niet. Maar blijkbaar had hij het niet goed begrepen. Toen ik hem aan de telefoon had gaf hij toe dat hij de boel verpest had. En dat ik dat echt niet verdien. En nu heb ik hem weer een kans gegeven voor morgen. En ik weet niet of hij gaat komen. Maar volgens mij doet het hem allemaal niets meer. Ik ben echt helemaal in de war. Ik kan al heel de week niet slapen.
Ik weet dat ik zoveel beter verdien maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd.

Wat moet ik doen meiden???
X

Hoe oud is hij?

18 en ik ben 21 :S

Ik zou even afwachten wat er morgen gebeurd. Wellicht ziet hij ook in dat hij het vanaf zijn kan niet echt geïnteresseerd is. Heb je hem wel eens echt gevraagd naar wat de reden is dat hij niet naar jou komt. Mijn vriendje had in de eerste maand ook zoiets en toen bleek dat hij het niet mocht maar dat niet durfde te zeggen tegen mij.

Hij zegt dat hij het allemaal eng vind enzo. De trein en bij mijn zus slapen. Maar ik heb zoiets van; Zijn zusje had mij de hele zomer gepest. En ik haat ook trein reizen. Maar ik heb het wel allemaal voor hem over. :S
Dan zou hij dat toch ook voor mij moeten doen? Maar hij laat nu alweer vanaf gister avond niets van zich weten. Dus ik denk dat ik genoeg weet van hem. …
En misschien heb ik er eigenlijk ook wel helemaal geen zin meer in. Er zal toch op aarde wel een jongen rondlopen die voor mij wilt vechten? als ik bij hem ben en als ik weg ben. ?

Is het met dit weer wel mogelijk om te reizen vanaf België naar Utrecht met de trein? Door vertragingen enzo?

UP!

Ik zou gewoon afwachten!
En mocht ie niet komen, dan zou ik de relatie stop zetten…

Ik zou zelf eens goed met hem praten en duidelijk maken dat het aan hem is. Als hij je wil zien moet hij naar Utrecht komen, jij bent vaak genoeg naar hem geweest. Dus hem ook echt niet meer opzoeken, verder geen contact meer opnemen. Hij moet ook moeite doen, dat verdien je. Als hij geen moeite doet is het gewoon klaar, weet je ook dat je niks aan hebt.

Inderdaad wel even rekening houden met feit dat het slecht weer is, en als je het even niet meer weet met hem kan je natuurlijk ook alttijd een soort van pauze inlassen…

Met dit weer is ‘even langskomen’ echt geen optie. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Hij neemt je een beetje te veel voor vanzelfsprekend.

De volgende keer dat jullie elkaar zien, moet je er maar eens goed over praten…

Ik had het allang opgegeven, hou jezelf sterk. Je laat over je heen lopen, het is te begrijpen dat je van hem houd maar als hij niks voor je doet, niet smst, belt, niet naar je toe komt, wat heb je er dan aan? Ik zou hem een laatste kans geven, als hij wel komt, praat er dan goed over met hem en als hij het dan nog niet wilt begrijpen zeg je: ‘Sorry maar het is uit, nu weet jij hoe het voelt om op en neer te reizen voor NIKS’

Ofzo? :stuck_out_tongue:

Ooooh jullie zijn echt geweldig!
Doet me echt goed…
Nou ik ben mezelf inmiddels echt aant haten. Hij heeft niets laten horen van zichzelf. Ik heb iedereen gebeld die mrr in zijn omgeving was want ik raakte helemaal in paniek. Uieindelijk smste hij 1 smsje maar nam zijn telefoon nog steeds niet op. hij zei dat zn geld op was, En dat zijn ouders pas om 11 uur thuis zouden zijn. mrr ik had zn ma al gesproken en die zei dat ze al onderweg waren. Nu komt hij miss wel. Ik hoop het natuurlijk maar ik vind mijzelf wel de grootste zwakkeling die er is… Ik ben altijd kei sterk geweest maar pff. ik weet het ook niet waarom ik zo ontzettend over mij heen laat lopen.
Hij smst nu dat hij komt. Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dit vanavond en morgen gaat. Ik denk dat ik gelijk begin met huilen als ik hem zie. Omdat het gewoon pijn doet. Ik ga proberen met hem te praten natuurlijk.
Ik laat jullie zodra hij weg is gelijk wat weten!!!
XX

upp ? :grinning:

Succes meid, hou je sterk!

Ik heb in zo’n zelfde situatie gezeten. Ik had teveel de roze bril op en zag eigenlijk niet dat diegene mij alleen maar “gebruikte” (note: niet dat dit jou geval is) maar meer ook van: “ik moest telkens naar die jongen toe gaan, hij wilde nooit naar mij toe komen” bladiebla.

Ik hoop dat ie komt vandaag en anders met hem praten en de relatie beïndigen, want jij schiet hier ook echt niet mee op! Ik was toen ook echt helemaal radeloos! Maar als je es bij jezelf gaat denken (Wat ik toen ook heb gedaan) Ja! Dan is dat toch van de zotten!? Jij moet opstaan en pootje geven en je geld aan treinreizen uitgeven etc etc en de wederhelft doet/wil niks terug doen :S :frowning_face: Nee, dat zit niet goed

Nu ik de rest heb gelezen, zou ik ook klaar met hem zijn. Hij doet geen moeite voor jou.