Hoi iedereen!
Wat geweldig zo’n site als dit.
Ik heb sinds kort een nieuwe vriend. (3 maanden) Ik ben zo ontzettend verliefd op hem dat ik echt te veel voor hem over heb.
In het begin (3 maanden lang voor we wat kregen) was hij echt ontzettend lief voor me. Allemaal lieve berichtjes, moeite doen. En nu enige tijd later doet hij niets meer. En ik laat maar steeds over mij heen lopen.
Hij is 3 jaar jonger dan ik. En woont in Begie.
Ik woon verder dan utrecht en afgelopen tijd ben ik zo ontzettend veel naar hem gegaan en hij nog nooit naar mij. Ik heb al heel vaak met hem erover geprobeerd te praten. Ik verlang naar iets romantisch:( naar een jongen die echt voor mij wilt kiezen. Ik bel hem altijd en hij mij niet.
Zijn moeder bemoeit zich overal mee. nu deze week heb ik gezegd dat ik het niet meer leuk vind zo. hij liet niet eens merken dat het hem iets deed. Toen heb ik hem voor een keuze gezet… Of hij kwam dat weekend of niet. Hij kwam niet. Maar blijkbaar had hij het niet goed begrepen. Toen ik hem aan de telefoon had gaf hij toe dat hij de boel verpest had. En dat ik dat echt niet verdien. En nu heb ik hem weer een kans gegeven voor morgen. En ik weet niet of hij gaat komen. Maar volgens mij doet het hem allemaal niets meer. Ik ben echt helemaal in de war. Ik kan al heel de week niet slapen.
Ik weet dat ik zoveel beter verdien maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd.
Wat moet ik doen meiden???
X