Wat moet ik doen als ik "het" meisje ontmoet??!

Oke, deze sectie heet “Liefde & Boys” maar ik heb het nu uiteraard over liefde… ik ben hetero namelijk :stuck_out_tongue:

ANYWAY, ik ben nu nog single, maar volgend jaar ga ik naar America, want ik ben gevraagd om te werken voor Google, maar stel nou, dat ik straks het meisje van mijn dromen tegenkom, en ik krijg wat met haar??

Moet ik dan zeggen: “Hey voordat we wat krijgen, moet je echt weten dat ik over een jaar niet meer in Nederland ben :$”,

Alleen als ik dat zeg ben ik bang dat ze niet meer wil (ze = het meisje wat ik nog moet tegenkomen…)

Maar het niet zeggen is ook slecht, dan heb ik strak 10 maanden met haar, en dan moet ik haar vertellen dat ik over een maand 6 189 km van haar vandaan zit, en tsja ik ben 17 nu, dus ik denk ook niet dat ze met me mee kan als ik 18 ben!!

what to do?!

wrom denk je nu er al aan?

ik zal gewoon naar amerika gaan dat staat toch voorop

en ander ontmoet je gewoon een leuk meisje daar:D

Ik ga sowieso, en ik denk er nu al aan… omdat… weet ik eigenlijk niet, ik denk altijd vooruit =o

Hoezo verwacht je al dat je ‘het’ meisje gaat ontmoeten.
Je bent nu nog single, wat verandert er in het komende jaar dat je opeens heel aantrekkelijk bent voor meisjes?
Wie weet ontmoet je in Amerika ‘het’ meisje.

het is wel ver weg en lastig (denk per stel verschillend)

maar je hebt skype en die dingen dus het niet gedoemd te mislukken

hoelang zit je in de VS als ik vragen mag?

Huh, als je hetero bent dan val je toch juist op mannen?

ja idd

Hetero is tog dat een geslacht op een ander geslacht valt of ben ik nu de domme? want ik raak een beetje door de war door de vakantie :slightly_smiling_face: haha

t is een jonge

Van 14 Juli (2012) tot 24 September (2015), maar als ik goed genoeg ben, mag ik in amerika blijven wonen en werken, dus waarschijnlijk de rest van mijn leven :slightly_smiling_face:

ik weet dat je al denkt vn wat als maar probreer het los te laten, anders ga je je er misschien teveel op focussen

Oww ahaa, dacht even dat ik het bij het verkeerde eind had…

En als het toch nog hier mocht gebeuren dan zou ik het eerlijk vertellen. Je kan dit moeilijk verzwijgen en dan opeens weg zijn…

Wat zijn we lekker wakker hiero haha , TS is een jongen :stuck_out_tongue:

maar vriend je denkt veel te veel na, als je zo’n meisje ontmoet en en het begint serieus te worden, zeg het dan tegen haar, als ze je echt leuk vindt gaat ze wel door met je dan en anders is ze het niet waard toch?

EDIT had alleen niet in de gaten dat je zo lang weg gaat… dan wordt het idd wat moeilijker…

Maak je niet druk :wink:

Je bent 17 en je mag in Amerika gaan werken voor Google? Riiiiiiiiiiiiiiiight.

ik vind het ook erg knap…Ts hoe zit dat?

Haha aww Jillie!
3x raden wie ik ben! Nog bedankt dat je m’n PC vanmiddag hebt gemaakt btwww.
OT; Je moet je er niet zo druk om maken, dat komt echt wel goed!

Waarschijnlijk is ie heel goed in wat ie doet en dan willen bedrijven je maar al te graag hebben :’)
Denk ik.

Ik ken hem persoonlijk en hij is echt bizar goed met computers en in programmeren. Dat van Google geloofde ik eerst ook niet hoor… Maar 't is wel echt waar!

Sterk verhaal, zeg. Als ik naar Amerika zou gaan zou ik mezelf nou niet bepaald meteen druk maken of ik dit jaar ‘mijn droomvent’ tegen zou komen, eigenlijk. Ik snap niet zo goed waar jij jezelf druk om maakt.