Wat moet ik doen als ik hem zie?

Ik was 2 weken geleden uit, en er was een jongen op wie ik al maanden een ‘crush’ had, en we zijn ook meerdere keren met elkaar gegaan en gewoon samen uit enzo, maar ik was daar dus met een vriendin en hij met collega’s van zijn werk. Maar ik zag hem dus en ik begroette hem enzo en hij was heel snel weer weg. Nou okay, en als ik hem dan zag dan of negeerde hij me, of hij reageerde heel kort en dan draaide hij zich weer om, of hij zag me gewoon écht niet staan. (terwijl ik een kwartier ongeveer alleen ongeveer naast hem stond, in me eentje want ik was die vriendin kwijt… ) En aan het einde van de avond was ik best wel dronken, en ik was aan t einde met hem aan t praten enzo en toen raakten we elkaar kwijt toen we ergens heen liepen. En ik (dronken ik…) belde hem vet vaak omdat k hem nog wilde zien enzo, dus ik bellen … bellen… kreeg ik een wijf aan de telefoon, die zei dat zij zijn nieuwe vriendin was en dat hij mij niet wilde spreken. Dus toen kreeg ik ook een smsje van hem met ‘ben bij me nieuwe vriendin’. toen was ik dus zo boos (en dronken -.-) dat ik hem heb gestuurd dat hy een focking naaier is en dat ie op kan rotten en weet ik veel…

maar toen zag k hem later dus in de auto (lang verhaal) en hy zei dat ie dat smsje nooit gestuurd had en dat meisje was ze collega, en najaa ik had mijn excuses aangeboden.

Maar wat moet ik nou doen als ik hem nou weer zie als ik uitga?
Ik bedoel, ik denk dat ik me kansen wel verpest heb bij hem…

sorry voor het lange verhaal, maar het valt niet echt kort uit te leggen!

xx

Wat raar… Praat er gewoon eens over met hem, hij weet nu ook wel dat je hem leuk vindt…

Raar verhaal; hoe kwam dat rare wijf dan aan zijn mobiel? (Is wat ik me afvraag).

Ik denk trouwens niet (sorry, hoop dat ik 't fout heb) dat ie je leuk vind, anders ziet hij je wel staan, flirt ie met je, enz.

Dus ik zou hem vergeten als ik jou was. Wil je toch wat proberen, zorg dat dat je hem iig voor het uitgaan weer spreekt (opheldering over dat rare wijf) en drink niet. Dronken meiden zijn niet echt aantrekkelijk :wink:

Datwijf had zn mobiel denk ik van hem gepakt zonder dat ie het door had, hy had zelf ook behoorlyk veel op. En zyn beste vriend had tegen myn beste vriendin gezegt dat hy dacht dat hy me wel écht leuk vond. Maarja, en jaa de vorige avonden als ik hem zag enzo deed ie dat ook! Flirten enzo, maar jhaa t was gewoon raar. En toen ik in de auto ernaar vroeg van waarom ie daarvoor zo deed, zei hij omdat ie teveel op had.

mee eens.