Wat moet ik doen als iemand je arrogant vindt :

Bepaalde meisjes uit mijn klas vinden mij arrogant , maar ik weet niet , hoe het komt dat ze me arrogant vinden? . Wat kan ik eraan doen dat ze me aardig vinden.

Andere mensen vinden mij wel aardig .
Xxx :couplekiss_man_woman:

Je attitude droppen?

Ja ik weet niet of je echt arro bent of dat zij dat alleen zeggen…

Waarom vind je het zo belangrijk wat die meisjes van je vinden :slightly_smiling_face:? Misschien is dát wel een arrogante gedachte van mij, maar focus je gewoon op de mensen die jou wel aardig vinden en jij hen. Dat bespaart je een hoop moeite joh :grin:

Doe waar je je goed bij voelt. Wil je vrienden worden met die meisjes? Zo ja, dan moet je inderdaad proberen minder ‘‘arrogant’’ over te komen… Zo nee, laat ze maar, genoeg anderen om je energie in te steken!

als je je blik bedoeld,ga gewoon vrolijk met ze praten en dan komen ze ervanzelf overheen

geven ze je ook een reden of een voorbeeld van een situatie waarin ze je arrogant vinden?

Oh dat heb ik ook een keer gehad, terwijl ik verre van arrogant ben. Tja, je moet jezelf niet anders voordoen zodat mensen anders over je gaan denken, gewoon jezelf blijven. Laat ze maar lullen :slightly_smiling_face:

Helmaal mee eens!:slight_smile:

Ik heb ook weleens die opmerking gehad. Maar ja die kwam van een kind die te vol van zichzelf is en het niet kan hebben als ze terecht gewezen wordt en als mensen voor zichzelf opkomen. Dus haar nam ik niet al te serieus haha

Okee, niet iedereen hoeft jou aardig te vinden.
Ze moeten je nemen zoals je bent.

Meiden uit mijn klas vinden mij ook betweterig en arrogant.
Ik noem het zelfstandigheid en volwassen.

't Zou me echt m’n reedt roesten wat ze van me vinden, want als ze me echt zouden kennen, begrijpen ze dat ik eerlijk en rechtvaardig ben.
En gewoon m’n ding doe.

Dus ik zou jezelf niet veranderen omdat zij je arrogant vinden.
Je uitstraling kan wel een hoop schelen natuurlijk.

gewoon zeggen dat ze niet het recht hebben om jouw arrogant te vinden want zij hebben uberhaupt geen recht om iets van jouw te zeggen, jij bent namelijk veel te cool voor hun :dancing_women:

gewoon laten kletsen & niks van aantrekken je weet zelf wel beter toch?

Zitten ze voor het eerst bij je in de klas?
Zoja, ze hebben geen recht van spreken want ze kennen je dan helemaal (nog) niet.
Lekker laten gaan (:

vinden ze je arrogant ?
niks van aantrekken joh !
als hun dat van je vinden dan wil je toch niet eens dat je vriendinnen met hun bent ?
of wel dan ?

Ik heb echt schijt aan dat soort mensen. Probeer je gewoon open te stellen voor die meisjes, doe oprecht aardig tegen ze. Misschien gaan ze dan wel zien dat je totaal niet arrogant bent, want uit dit berichtje maak ik eerder op dat je best onzeker bent.

Kijk, in de eerste en tweede zaten er ook meisjes in mijn klas, die altijd zeiden dat ik vies keek als ik gewoon normaal keek. Dus om elke keer commentaar te voorkomen, ging ik gewoon lachen naar hun, ookal lachte ze niet terug. [Nu is een van die meisje een goeie vriendin van mij:$.]Maar toen hoorde ik van klasgenoten dat andere meisjes/mensen zeiden dat ik arrogant was. Ik heb me dr niks van aan getrokken.
Kijk, je gaat naar school om te leren en je werk te doen. En iedereen hier heeft gelijk, gewoon niks van aan trekken. Richt je op je school en je werk. Later zul je merken dat jij beter bent dan hun…Wie het laatst lacht, lacht het best. (K)

Ik zie nu dat dit bericht n beetje oud is… Dus ik weet niet hoe het nu gaat, maar dit is gewoon wat ik vind (A).

2 Opties:

• Drop the attitude
  • Negeer die bitches :’)

ooh echt ik herken het dat is echt zoo irritant!
tegen mij zeiden ze dat ook wel is
naja ik probeer nu gewoon een beetje te glimlachen
maarjaa ik kijka ltijd wel een beetje arrogant
maar shijt aan die mensen hoor!

Slotje op verzoek van TS