Wat moet ik doen?? A.U.B help!!

Ik ken een jongen die ik maanden geleden heb leren kennen in een discotheek en we waren gezellig aan het praten maar na een tijdje zei die dat hij een vriendin had dus toen ben ik maar weg gegaan. Anderhalf week terug kwam ik hem tegen op vakantie want hij is vrienden met de vriend van een vriendin van mij (dit wist ik niet) toen kwam hij naar mij toe en vertelde hij dat hij helemaal geen vriendin had maar dat hij toen weg moest en mij niet wou kwetsen (?) ik vertelde hem dat ik dat raar vond maar ik liet hem maar praten. Hij vertelde ook dat hij zich stom voelde dat hij dat tegen mij had gezegd. Die avond hebben we gedanst (we waren in een discotheek) en hij vroeg of ik een keer wou afspreken en ik heb zijn nummer maar woensdag stuurde ik hem een sms van of hij nog met mij wou afspreken en stuurde hij terug opeens dat hij niet wist of hij er wel aan toe was om af te spreken. Het enige wat ik weet is dat hij raar is als het op meisjes aankomt (dat vertelde die vriend) maar die avond was hij blij en keken we elkaar aan maar ik weet niet of ik hem moet vergeten (dat wil ik liever niet maarjha) of dat ik toch nog maar moet smsen?:face_with_raised_eyebrow:?? Alsjeblieft laat me weten wat jij zou doen of wat ik moet doen??

vergeten…
of je gaat 100% voor me, of niet…
is heel makkelijk…

tja als je echt van die gene houd kan je dat gevoel niet opeens wegstoppen
je kan het nog een x wagen om hem te smsen/bellen en vragen hoe het nu met hem is en of ie een x wil afspreken, desnoods gewoon als vrienden op een terrasje wat drinken
zo leer jij hém beter kennen en kan je zelf oordelen of hij ‘raar’ is met meiden en zo kan hij een besluit nemen of hij je leuk vind of niet
maar als hij dit niet wil zou ik het hier bij laten, je moet je zelf niet laten kennen voor een jongen :wink:

vraag je af; zou je er gelukkig van worden als je wel iets zou krijgen maar hij zo blijft doen? ik denk et niet. hij moet voor je gaan of je moet em vergeten.

GUUUUUUUUURL jy ga egt geen b0y van je sistah afpakke!!! want ja: alle vrowue zyn sussen van mekaar! kom seggg!

Quisha: ga aub leren typen! :\

ot. ik zou m vergeten…zou ik doen dan.

Alsjeblieft zeg, hou eens op met dat irritante gedrag van je.

ga 's in het modder rolle whahahaha egt iet s voor een varken ofniej dan!!! IK BEN SO GRAPPIG!! NET ALS GEER JOLINK! love myself

Ga jij dan bananen eten KingKong? Hou op met die topics verpesten.

het enige banaan da ik eet is de sswarte banaan van me b0y!! en nu ophouwe met beledige !!!

Het typen is wel beetje irri.
lol, okee je hebt wel gelijk :’].

OT: Verder zou ik dat joch gewoon vergeten, misschien was het een smoesje misschien ook niet, mja ik denk dat je er veel gedoe mee krijgt.

jat0g! se moet gewoon doen alsof sy bedrogen word door haar friend, da is tog verschrikelijk?:face_with_raised_eyebrow:?

Idd, dat wil je niet duss…
Voila het antwoord is er al.

ye ben my nieuwe friendin! WE DENKE GWOON HETSELDE!!!

hahaha xD