wat moet ik doeen met deze jongen?

Hoi!
ik ben verliefd op een jongen, (al 6 maanden ofzo)
Hij doet zich altijd stoer voor , maar kan ook heel lief zijn en dat vind ik echt schattig aan hem, we hebben ook al 2x gezoend in januari, hij stuurde me heel vaak smsjes enzo,
Nu stuurt hij wat minder smsjes en hij heeft het telkens over sex enzo, maar volgensmij meent hij het niet, (hij is 15)
aan de ene kant denk ik van . hij vind me wel leuk… maar aan de andere kant ook weer niet…
ik kan hem echt niet uit mijn hoofd zetten!

Wat moet ik doen zodat hij me echt leuk gaat vinden? of moet ik hem gewoon echt vergeten ofzo? plies help me !:stuck_out_tongue:

xxkuskus

Ik denk dat je het beste gewoon kan zeggen dat je hem wel leuk vind. en misschien verteld hij dan ook dat hij jou leuk vind (als hij je leuk vind, het lijkt er wel op). dan weet je ook meteen hoe het nu tussen jullie zit, en als hij je wel leuk vind, dan ben je super blij dat je het gezegd hebt, anders kwam het er nooit van, en als hij je niet leuk vind, dan ben je ook blij dat je het hebt gezegd want anders zat je nog op hem te wachten terwijl het geen nut had.
ik hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:
Xxx.

het zou best wel kunnen dat ie het wel meent van de sex hoor…
ik heb namelijk een vriendin & die zit in precies dezelfde situatie, echt precies :stuck_out_tongue:
& die probeert hem nu toch echt uit haar hoofd te zetten, omdat ze weet dat hij haar dan alleen voor de seks gaat gebruiken.
Dus als die jongen hetzelfde is als die jongen van die vriendin, en wat ik zo lees is ie echt precies hetzelfde, dan zou ik hem echt proberen te vergeten en je op andere jongens richtten, want dan gebruikt ie je alleen maar,
of je moet gebruikt willen worden natuurlijk =p