Wat moet ik doeeeen...

Ik heb vaak vermoedens dat iemand mij leuk vindt, jullie weten wel wat ik bedoel, de manier waarop een jongen naar je kijkt, hoe hij tegen je praat en hoe hij stiekem naar je kijkt… Ik weet eigenlijk nooit echt zeker of die vermoedens kloppen, maar in ieder geval twee keer wel, de andere keren ben ik nooit achter gekomen.
Maar oké, een tijdje geleden ben ik drie maanden of zo heel erg verliefd geweest op een jongen (noem hem even E) waarbij ik drie uren per week in de klas zit. Tijdens die verliefdheid was ik eigenlijk alleen maar met E bezig en lette ik niet echt op de andere jongens uit die klas waarin ik drie uur in de week zit. Maar ik had dus wel zo’n soort van vermoeden dat een andere jongen uit die klas, C, mij wel leuk vond, maar ik besteedde er geen aandacht aan en het maakte me niet zoveel uit. Ik weet eigenlijk niet waarom ik dacht dat hij me leuk vond, hij keek me wel vaker aan, maar voor de rest was het gewoon een “gevoel”.
Maar nu ben ik over E heen, en een korte tijd geleden begon ik C opeens heel leuk te vinden, ik weet niet waarom. Ik vind hem opeens helemaal geweldig, knap, etc. En toen ik hem leuk begon de vinden, dacht ik ook “oké, dat zal wel goed komen, want hij vindt me misschien ook wel leuk”, maar nu… Sinds ik hem leuk vind kijkt hij me niet meer aan of doet hij iets anders verdachts, er is gewoon niets meer dat hij doet.
Ik weet gewoon niet hoe ik zijn aandacht moet trekken, want in die drie uren kan ik moeilijk met hem praten denk ik, nouja, weten jullie misschien een manier?

Ohja, liever wel wat realistische reacties, niet zoiets als “ga naar hem toe en vraag wat hij in het weekens heeft gedaan”, want dat is natuurlijk een beetje apart in zijn ogen.

Alvast bedankt x

ik wil je wel proberen te helpen hoor!
heb je hem op hyves of facebook? als dat niet zo is voeg hem dan toe:)
begin eerst bijvoorbeeld met vragen of hij het huiswerk weet wat jullie hebben omdat je het zogenaamd bent vergetenXD. dan als je dat weet kun je bijvoorbeeld een gesprek beginnen en vragen hoe het gaat enzo.
Als dat gesprek een beetje op gang komt kun je zijn emailadres vragen & als het goed klikt kun je over een tijdje voorzichtig vragen of hij eens met je af wil spreken. Misschien komt het dat hij je nietmeer zo aankijkt omdat hij je al een tijdje leuk vond maar dat jij iemand anders leuk vond er er daarom niet zoveel aandacht aan schonk dan dacht hij misschien dat hij geen kans had snap je?
xx

Jep, ik heb hem op hyves. Dat van hw vragen is btw echt een goede, die ga ik eens proberen (… als ik het durf, haha).
Ja, je hebt denk ik wel gelijk. Als hij me ooit al leuk had gevonden is hij maybe nu de moed gaan opgeven, of zo.

okee:) succes hë! ik ben lekker hele dag home alone(L)
misschien kan je ook wat informatie checken bij je vriendinnen miss dat ze ook iets hebben opgemerkt ofzo?:slightly_smiling_face: