wat moet ik doeeeeeeeen?!

ik vind een jongen dus leuk en ik vond allemaal fotos van hem op hyves
die heb ik dus in een offline bericht naar een vriendin gestuurd
DACHT ik, want ik kom er net acher dat ik het allemaal naar een jongen uit mijn klas heb gestuurd want hun msns lijken nogal opelkaar
dus hij heeft nu al die fotos met allemaal tekst van mij er bij van; kijk dan en dat soort. en hij is wel zo iemand om dat aan iedereen door te lullen
dus wat moet ik doen?!

X

dat is niet zo slim…

misschien als hij er dan over begint ineens “zogenaamd onopvallend” (dus zó dat iedereen het wel merkt) beginnen te lachen en (hard)fluisteren: “hahaha hij is er ingetrapt” en dat soort dingen. misschien dat dat helpt? x’]

iemand?

Idd, zo snel mogelijk vriendinnen inlichten en hem laten proberen te geloven dat het een grap was. Morgen op school komen giechelend enzo…
Maar wel kut voor je zeg x’D

dat is zo vervelend heh O__o dat soort dingen heb ik ook altijd x’D

maar; gewoon luid giechelend achter hem gaan zitten ofzo, en als hij er dan over begint in keihard lachen uitbarsten, dan snapt ie wel dat hij in de maling is genomen (wat dus eigenlijk niet zo is x’D)

:wink:

ik heb mn vriendin net al gebeld
maargoed
ik ga morgen gewoon zeggen dat 'een vriendin’gisteren bij me was en dat die het perongelijk naar de verkeerde had gestuurd en dan zeg ik wel dat die jongen haar ex was ofzoiets
geloofwaardig?
die ‘vriendin’ bestaat voor de duidelijkhed niet hoor haha maar ik weet niet wat ik anders moet doen