wat moet ik denken?

Hallo meide.
ik zit met een klein probleempje denk ik … klinkt misschien erg dramatisch but here it comes !

Ik vind een jongen leuk, en we hebben een paar keer gezoend enzo, maar hij zei eerst dat hij geen vriendin wou omdat hij net uit een relatie kwam, en hijh wil nog effe single zijn nzo.

Maar na de laatste keer dat we hadden gezoend kreeg ik te horen van m’n BFF dat hij aant twijfelen tussen ons 2. Mijn BFF heeft zelf zeg maar een vriend, maar ik merk aan haar dat hij die jonge ook leuk vind. Ik wil onze vriendschap er niet onder laten leiden enzo, dus ik doe er redelijk nuchter over iedere keer.

Maar toen hij zei dat hij twijfelde tussen haar en mij, vond ik het nogal raar, en ik weet niet hoe ik me zou moeten voelen.

Moet ik hem gewoon laten voor wat hij is? Of moet ik laten merken dat ik er volledig voor wil gaan?

alvast bedankt voor de tijd om dit te lezen ^^ !

Xoxo

Ik heb meestal zo iets: Graag of niet hoor.
Als tie gaat twijfelen zou ik het denk ik gezien hebben.
: )

Misschien eerst vragen of je vriendin hem echt leuk vind, als ze er verder niks mee doet zie ik het probleem niet en zal ik er voor gaan.

Idd graag of niet. Hij twijfelt tussen twee, da’s wat mij betreft al een slecht teken. Ik bedoel; vind hij je dan wel echt leuk? Of is het een spelletje?

ja, net zoals yourecute al zegt. je wil je vriendschap er ook niet onder laten lijden ):

@Subway.

ja je heb gelijk ! maar ik mag aannemen dat hij begrijpt en in ziet dat ik geen speelgoedpop ben fzo :wink:
mja het probleem is, als ik iemand écht leuk vind, dan is het nogal moeilijk om er snel overheen te geraken he

meide bedankt voor jullie reacties tot nu toe :slightly_smiling_face: !

ik begrijp dat je vriendin al een vriend heeft?
waarom twijfelt hij dan tussen jullie?
lekker lullig voor haar vriendje dan maarja.

@amourable

jup ze heeft een soort van vriend, het is niet echt officieel aan ofzo, maar je kan het wel samen zijn noemen… en ik snap eigk ook niet waarom hij twijfelt.
ik mag gewoon voor hem hopen dat hij inziet dat ik geen speelgoed ben :wink: