Wat moet ik denken?

Ik heb zaterdagavond een jongen leren kennen toen ik met mijn vriendinnen en de vriend van een van mijn vriendinnen uitgingen.
We waren bij een feest en we gingen buiten staan omdat mn vriendinnen wouden roken. Opeens kwamen er jongens bij ons staan en we raakten aan de praat.
Even later waren we nog steeds aan het praten met die jongens, en toen kwam er een andere jongen bij die blijkbaar bij die vriendengroep hoort. Hij kwam naast me staan en we waren gezellig aan het kletsen, hij zat steeds aan me, en af en toe legde hij zn arm om me heen.
Toen het feest bijna was afgelopen dacht ik eraan om zn nummer te vragen, aangezien hij zo aardig deed. Ik vroeg het aan hem, en hij liep mee naar buiten, daar vertelde hij me dat hij een vriendin heeft en dat ze het niet echt leuk zou vinden als hij mijn nummer zou hebben.
Ik wist niet wat ik moest denken, aangezien hij steeds zn arm om me heen deed, en het lijkt me dat je dat niet zomaar doet als je een vriendin hebt toch? Hij vroeg of ik boos was, ik zei natuurlijk niet (ookal vond ik het vreemd). Ik gaf hem een knuffel, en naar mijn idee (niet zeker of dat zo is) wou hij me zoenen, want hij keek even opzij, maar hij hield zich in volgensmij.

Toen ik thuis was ging ik even op mijn mobiel op de app Hot or Not, die kennen jullie vast ook wel, en daar kwam ik hem tegen, ik had hem geliked en we hebben een match. Hij begon gelijk met me te praten en hij doet steeds super aardig, geinteresseerd en lief. Hij zei dat hij het leuk vond om mij te hebben ontmoet, en ookal dat ik zijn nummer niet kon hebben hebben we nu toch contact, en hij zegt ook niks van dat hij liever niet wil praten.

Hij zegt dat hij nu iets meer als een jaar een vriendin heeft, maar ik weet gewoon niet zeker wat ik moet denken.

Sorry voor het onnodig lange verhaal, maar ik hoop dat jullie tips hebben over wat ik kan doen/zeggen/vragen of iets.

xx

hmm lijkt me niet echt een betrouwbare kerel dat, misschien leuk voor jou (nu)
Maar niet leuk voor vriendinnetje lief.
En mocht jij dat straks zijn, zal ik niet zo op de relatie vertrouwen alsk u was

Als hij nu niet ‘trouw’ is aan zijn vriendin zal hij dat ook niet zijn als jullie eventueel een relatie zouden krijgen

Misschien is hij toch niet zo blij met zijn vriendin.

Want je zoent niet niet met iemand omdat je vriendin dat niet leuk vind, maar je hoort het zelf gewoon niet leuk te vinden.

Ik heb ook geen idee wat voor een jongen het is, maar ik zou er echter niet te veel van verwachten.

Je zou hem is moeten vragen wat hij er precies mee bedoelde?

Hij was gewoon aardig tegen je.

-

Ik heb hem gisteren gevraagd waarom hij nou eigenlijk steeds zn arm om me heen legde, en hij zei geen idee. Heel duidelijk was het dus ook niet. Hij zei ik weet eigenlijk vrij weinig nog van zaterdag, dus ik zei lijkt me niet dat je vriendin dat zo leuk zou vinden, hij nee idd. Ik zo weet je het echt niet meer? Hij zei niet echt, alleen dat ik je ging aaien ofzoiets. Hij ging me steeds op mn hoofd aaien, maar ik zou niet weten waarom haha
Maar ondanks ik zijn nummer niet mocht hebben praten we toch elke dag op die app, en hij laat ook niks merken dat het beter is dat we beter niet kunnen praten of iets.

Weet iemand iets wat ik hem kan vragen zodat het allemaal wat duidelijker word?

Waarom maak je in godsnaam een account op die app aan als je een relatie hebt? Daarmee doel ik dus op hem

Afkappen voordat je hem écht leuk gaat vinden

Ja dat dus onder andere ook! Ik twijfel gewoon of hij niet liegt dat hij een vriendin heeft. Op zijn facebook staat ook niks geen post of foto of iets met een meisje ofzo. Ik weet dat niet iedereen zo is, maar als je al iets meer als een jaar wat hebt dan neem ik aan dat er toch wel IETS op facebook staat of heb ik het nou fout?