Wat moet ik allemaal meenemen naar de EFF

Meiden, jullie kennen het vast wel, je gaat een dagje op stap ( naar de efteling bijvoorbeeld) maar je weet niet wat je mee moet nemen,
ik zit met precies het zelfde probleem!
ik ga naar de elf fantasy fair dit weekend ( zaterdag ) een dagje, daar heb ik een enorme jurk aan, ik vroeg me eigen af wat ik mee neem?

mijn lijst tot nu toe:
geld
eten
fototoestel

en tot daar ben ik inspiratieloos …
De elf fantasy fair is te vergelijken met het sprookjes bos van de efteling, je loopt er alleen zelf ook als een sprookjes figuur bij…
ik wil graag serieuze antwoorden!
x

?

?

Reacties gaan niet altijd snel op een forum :wink: Maar ik heb geen idee en geen zin om erover na te gaan denken. Up :slightly_smiling_face:

Drinken? Volgens mij heb je dan alles al, het is 1 dag. :v

nou een stoma?
met zo’n lange jurk is het vervelend om naar de wc te gaan.

xD

Mobieltje

zonnebrand bij heel lekker weer?

Ja dat is wel slim! aangezien ik snel verbrand

Hahahahaha

Zonnebril?
je id
labello of elastiekje? iets wat je altijd bij je hebt
meeer weet ik niet

Eten, drinken, fototoestel, zakdoekjes voor het geval er iets op je poept/plast (dat heb ik dus altijd als ik geen zakdoekjes bij me heb :’)), geld, paspoort/id.

mobiel ook altijd mee!

XDDDD

Paracetemol of aspirine voor de zekerheid?

Jezelf en het zonnetje.

HAHAAHAHAHAHAHAHA Oooooo ik moest zo hard lachen XDD

Make-up en een borstel… Dat heb ik ook vaak bij me, gewoon om je make-up even bij te werken en je haar te kammen. Een spiegeltje is ook handig! Dan kun je kijken of er niets tussen je tanden zit nadat je iets hebt gegeten :stuck_out_tongue:

Wanneer is het vermogen bij de mens verloren gegaan om zelf na te denken? :zipper_mouth_face: