Wat moet ik aan?

Ieder meisje zit er mee, wat moet je aan?
Dat is heel makkelijk! Iets waar in jij je lekker voelt en waarin je jezelf kunt zijn. Je moet niet (als je elke dag in joggingbroek loopt) zo maar opeens een mini-rokje aan gaan trekken om erbij te horen. Je moet je normale, losse broek niet gaan verruilen om een skinnyjeans om populair te worden.
Je hebt geen drukke sieraden en make-up nodig om er leuk uit te zien. Een eenvoudig kettinkje en wat mascara, lipgloss en oogschaduw is al voldoende om er stralend uit te zien.
Wat moet jij aan?
Ik heb dit topic aangemaakt om jullie vragen te beantwoorden over wat je aan moet en wat er nou het beste bij je figuur past. Je kunt mij alles vragen wat over mode gaat en daarom is mijn naam ook Fashionstylist. Wil jij advies? Je kunt het gerust aan me vragen.

Hee, grappig topic! Als ik hulp nodig heb laat ik het wel weten, hoewel ik denk van niet.

heel orgineel deze topic! zelf heb ik niet echt dringend advies nodig, maar om even te beginnen: ik heb redelijk brede bovenbenen en kuiten, maar ben verder gewoon normaal ( niet te dik niet te dun volgens mij).

Trouwens; ben je serieus 10 jaar?

Ik denk niet dat een ander precies kan beslissen wat ik aan moet doen.
Dan kijk ik liever in het inspiratie topic.
Kan ik zelf kijken wat ik mooi vind en wat dan ook mijn stijl is.
&ben je serieus 10 jaar? Ö

ik heb redelijk brede bovenbenen en kuiten, maar ben verder gewoon normaal ( niet te dik niet te dun volgens mij).
Dan kun je het beste geen skinny jeans aan doen. Wat je wel aan kunt doen is een broek die boven net niet te strak zit, maar wel een beetje strak uit loopt helemaal onder aan.

En ja, ik ben serieus 10 jaar.

Wauw. +11232 voor de manier waarop je typt en de OP. Echt. Goed topic.

-

Helemaal mee eens!

Ik zelf heb ook wat dikkere bovenbenen en wat slankere onderbenen. Ik heb verschillende soorten laarzen geprobeerd en de beste zijn de cowboylaarzen. Je onderbenen lijken daardoor ietsjes dikker (behalve als je van boven af ín de laarzen kijkt) en daar door lijken je bovenbener weer ietsjes slanker.

… Je bent 10 jij hebt waarschijnlijk amper vormen.

.... Je bent 10 jij hebt waarschijnlijk amper vormen.

Een plaatje van mezelf.

Je plaatje doet het bij mij niet, maar ik ben nu wel erg benieuwd hoe je eruit ziet moet ik zeggen :’)

http://img842.imageshack.us/img842/5328/meisje.jpg

Deze wel?

okee, maar waarom geef jij eigenlijk advies? gewoon voor de lol ofzo?

Ja, die wel!

HUH, ben jij serieus 10? Je ziet er echt uit als iemand van 12/13 ofzo, vooral je lichaamsbouw. En ook je taalgebruik enzo, mijn zusje is 7 en ik kan me niet voorstellen dat zij over 3 jaar net is zo als jij is :’)

In welke groep zit je dan?

Ja, en kijken wat andere mensen er van vinden als ik het doe. Sommige mensen worden boos omdat ik zogenaamd probeer om hun stijl te veranderen of zo… :flushed:

@boven: ik zit in groep 7, en een heleboel mensen zeggen dat ik ouder lijk. een keer moest ik betalen voor iemand van 12 terwijl ik pas 9 was :flushed:

Dat ben ik niet met je eens. Ik vind dat je duidelijk kan zien dat ze 10/11 is.
Maar je komt inderdaad heel erg volwassen over.

Wow, mijn zusje is ook 10, maar die geeft niet veel om hoofdletters enzo…En ze maakt ook wel spellingsfouten. Terwijl ze echt slim is. Dan ben jij zeker superslim! Mijn complimenten :wink:

Ik zie mijn zusje ook nog niet op girlscene, hoewel ze wel steeds iets ijdeler wordt en meer om mode geeft.