Wat moet ik aan?

Hello!
Ik heb vandaag de verjaardag van de vader van mn vriend.
eerst gewoon thuis een feest, en die avond uit eten
maar ik heb geen flauw idee wat ik aan kan trekken, en wat een beetje passend is?

Iemand tips? :?

Wij weten niet wat jij in de kast hebt liggen.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, dat is ook zo,
maar ik bedoel zegmaar wat voor iets ik aan jou kunnen doen wat er een beetje bij past,
een spijkerbroek, of een rokje, welke kleur bijvoorbeeld?
Het is een beetje vaag uitgelegd iknow.

niks bijzonders, gewoon zoals je daar altijd komt:D,
miss een leuk sieraad?, een opvallend ding?

Het beste antwoord op zo een vraag :cowboy_hat_face:

eeen leuk jurkje!

ik zou geen spijkerbroek aan trekken.
dat is zo gewoon…

Kleren.

• jeans + simpel topje met hakken eronder en een opvallende rij armbanden ofzo
  • taillerokje, legging/panty, simpel shirt, en evt. wat armbanden
  • legging, opvallend jurkje & klaar!
  • jeans, opvallend shirtje & klaar!
  • blazer, simpel shirtje, sjaal die bij je blazer past (en bij het eten af doen), jeans
  • leren jasje, effen lang shirt, (als het niet te ordi wordt een glim)legging eronder/zwarte skinny.

ofterwijl: alles kan! :slightly_smiling_face:
doe gewoon ietsmeer moeite, zoals je berichtje inderdaad, om toch iets speciaals te hebben. maar met wat accesoires is dat ook zo gedaan!
en vooral een goed humeur! :grinning:

veel plezier, XX

Gewoon iets aan doen wat je normaal ook aan hebt, maar dan net iets anders. Dan lijkt het wat meer alsof je er moeite voor gedaan hebt, en ik denk dat ze dat wel leuk zullen vinden…

Ja inderdaad, wat normaals maar wat opleuken.

Probeer niet te classy over te komen.

Maar een jurkje met een legging en een vestje kan opzich wel :grin:

Vraag aan je vriend of het de bedoeling is dat je je opkleedt?

iets van een jurkje ofzo? of een blousje… daar kan je elke kant mee op want het is netjes maar tochook iets wat je normaal ook aan zou doen :sunglasses:

zwarte/gekleurde legging
lang shirt
centuurtje
half laarsjes[?]
een lange opvallende ketting
:]

Het hangt er natuurlijk ook van af hoeveel mensen er komen etc. Vraag aan je vriend of het de bedoeling is om een beetje glamoureus gekleed te zijn?

Ik zou frisse kleuren aandoen. Lichtblauw of wit ofzo. Ligt er natuurlijk ook aan wat je in je kast hebt natuurlijk. Maar een rokje met een bloesje ofzo. In geen enkel opzicht te extreem. Niet te gewoontjes - lees: ordinair - en niet overdressed (want dat kan natuurlijk ook).