Wat moet ik aan naar mijn goed maak date?

Hay,
ik ga het dus vanavond goedmaken met een jongen waar ik niet geheel aardig tegen ben geweest… hij heeft me 2 maanden geleden gevraagd en ik heb hem heel bot afgewezen… nu heb ik gevoelens voor hem. WAT MOET IK AAN ?

een hele lelijke jurk waarmee je laat zien dat t je zo erg spijt dat je jezelf voor hem voor schut zet

Misschien had je hier niet eens extra toppic voor aan moeten maken. Als iedereen voor elk klein dingetje iets gaat aanmaken wordt het wel heel erg druk op Girlscene. Had dat gewoon eventjes bij dat andere topic gezet :slightly_smiling_face:

Hee leuk je gaat dus op toch op date met hem:)
Nou ik zou niet iets aan doet wat heel erg afwijkt van je kledingstijl van 2 maanden geleden (toen viel hij tenslotte op je :wink: ) maar je kan het dan wel wat speciaaler maken. heel veel plezier x
ow en anders post wat foto’s van wat outfits die jou aanspreken uit je kledingkast?

Hahahaha! :stuck_out_tongue:

OT: Zoals al gezegd geweest is: gewoon iets waar je je comfi in voelt. :wink:

Iedereen zegt wel; ‘iets waar jij je comfortabel in voelt’, maar ik denk niet dat je daar iets aan hebt.
Ga gewoon voor iets simpels; een mooie jeans, leuk hemdje & een blazertje.
Wat kimmtoyout zegt, post anders wat outfits ! X & veel succes, ik hoop echt dat het wat wordt !

hoe maak je z’n forum waar kun je dat maken :face_with_raised_eyebrow:? $$

hoe maak je z’n forum waar kun je dat maken :face_with_raised_eyebrow:? $$

Niet iedereen staat mooi met een broek hoor… Dus again: iets waar je je goed in voelt, wat je bv. zou aantrekken als je met vriendinnen iets gaat drinken ofzo. Niet?

Waar jij je stralend in voelt. Dat kan een heel zwierig jurkje zijn.
Of skinny jeans met een shirtje en een blazer erop.
Een rokje met sleehakken?

Kan van alles zijn!

Hoe is het gegaan? :grinning: