wat moet een jongen zekerrrrrr hebben //: klets mee!!

heeei guys. :grin:
wat vinden jullie het leukste aan een jongen?
en wat moet hij zeker hebben om in het perfecte ‘leukste jongens lijstje’ te komen. klets gezellig mee !!! ;3

laat ik mijne alvast opnoemen;

• sixpack (ooeeh c;)
  • een lekker geurtje
  • & natuurlijk een goeie humor .-. (wat mijn eerste vriendje dus echt niet had)

Een jongen moet vind ik een goed karakter, een eigen mening en respect voor meisjes hebben.

Uiterlijk maakt me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, innerlijk is veel belangrijker.

Ik vind dit lijstje nogal raar, vooral die eerste 2, maar oke.

Een lieve persoonlijkheid is voor mij het belangrijkste. c:

zeker

Een kat.

Oh en rare obsessies net als ik :’) Hij moet aantrekkelijk zijn voor mij.

Definitely.

Ik moet me bij hem kunnen gedragen als beste vriendin, maar ook als zijn vriendin.

Dit, maar ik vind het uiterlijk eigenlijk ook wel een belangrijke factor.

FF nadenken…

hij moet aantrekkelijk zijn in mijn ogen

Je moet jezelf kunnen zijn bij hem. Hij moet initiatief kunnen tonen, spontaan zijn en lief. Succes met zoeken :grin:.

mooi , lief & eerlijk

-Gevoel voor humor
-Beetje romantisch zijn!
-Respect hebben voor mij en m’n mening
-Bad-guy uiterlijk,good guy van binnen of andersom natuurlijk, mag ook :smirk:

• Gevoel voor stijl hebben ook wel…
    -En lieve persoonlijkheid natuurlijk :grinning:

je moet hem kunnen vertrouwen, jezelf zijn bij hem en lol met hem kunnen hebben.

Ik moet me gewoon goed voelen bij hem. Lief, betrouwbaar. Voor de rest … Geen idee, je kiest ook niet echt op wie je verliefd wordt denk ik.

Yeah! Dit is gewoon een damn goede opmerking. Katten zijn de leukste beesies die er zijn.

Ik denk dat de belangrijkste dingen toch zijn, dat je hem aantrekkelijk moet vinden, dat je elkaar moet kunnen vertrouwen en er voor elkaar bent en dat je met elkaar moet kunnen lachen.

En dan kan ik nog allemaal ‘bijzaken’ opnoemen van, het is leuk als hij lekker ruikt, een mooie brede rug heeft, mooie billen (haha), warrig donker haar, gitaar speelt, een gentle-man is, goed kan koken, goed met kinderen om kan gaan en een lach heeft die je doet smelten. Maar zoals ik al zei, dat is -bijzaak-