Wat Moet Dat?

Dus Ik Heb een klein proleempje:
een geode vriendin van mij schreef al hel lang met een gast laten we hem x noemen. Dus ik zie hem bij auf-dich-klicker en lklik op zn profil dus denk ik als hij echt zo vriendelijk is kan ik hem tog ook eens aanschrijven.
Zogezegd Zogedaan ja we schrijven een beetje. Als ik hat dan die vriendin vertel flipt ze helemaal uit. Zegt Dat ik haar ook geen geuluk gun enzooort.
Nu heb ik hem al genlokkeert enzo maar ze wi er nog steeeds nix van weten…

Hebik iets verkeerd gedaan ozo?
En Wat kan ik nu ingodsnaam doen -.-?

ik snap er helemaal niks van…

^Ik schrijf met een kerel waar zji al langer mee schreeef

ze kwam erachter en flipte uit en il nu niks meer met mij te maken hebben

wat moet ik nu deon ?

Nu wel verstaan ?

ik snap er echt geen kut van

Wie kan dit vertalen voor mij?

Je vriendin denkt dat jij hem van haar af wilt pakken, dat is natuurlijk ook niet echt handig van je om helemaal met hem te gaan praten. Zeg tegen je vriendin dat je het niet bedoelde om hem van haar af te pakken maar dat hij je gewoon aardig leek. Je kunt altijd nog verzinnen dat je een goed woordje voor haar wilde doen…

Oh jullie zijn allemaal heel grappig
respekt voor buitenlanders is misschien wel toepasselijk?

Ik schreef met een kerel warmee en vreidnin van mij ook schreeef ze kwam erachter en flipte uit.
Nu wil ze niks meer met mij te doen hebben

Wat moet ik nu doen?
Goed genoeg?

`

Dus Ik Heb een klein proleempje:
een goede vriendin van mij schreef al heel lang met een gast, laten we hem x noemen. Dus ik zie hem bij auf-dich-klicker en klik op zn profiel, dus denk ik als hij echt zo vriendelijk is kan ik hem toch ook eens aanschrijven.
Zo gezegd Zo gedaan, ja we schrijven een beetje. Dus ik had dat die vriendin vertel, flipt ze helemaal uit. Zegt Dat ik haar ook geen geluk gun etc.
Nu heb ik hem al geblokkeert enzo maar ze wil er nog steeds niks van weten.

Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?
En Wat kan ik nu ingodsnaam doen -.-?

Kind, leer alsjeblieft typen man -.-

Ik snap je wel! Njah misschien is ze wel een beetje bang dat hij jou leuker gaat vinden dan haar?

Yep wou ik eigenlijk ook
maarja ze heeft me o alles geblokkeert dus veel kan ik nu niet doen

dankje
en voor de andere
sorry dat ik buitenlands en overstuur ben !

Bel haar op of vraag het gewoon in een offline bericht op msn? Dan leest ze het altijd en is het aan haar of ze terugpraat… Of ga desnoods bij haar thuis langs…

Je moet:

1. Juist schrijven. De letters van het woord ‘vriendin’ in de juiste volgorde zetten is niet zo moeilijk.
  2. Praten met je vriendin

Veel succes :ok_woman:

En daarbij, ze moet ook wel wat kunnen hebben hoor! Je bedoelt er toch niks slechts mee.

Ja op allbe ben ik geblokkeert
want de telefoon neemt ze zeker tog niet op als ze ziet dat ik het ben
en wij hebben geen zet je nr o anoniem modus
en msn heeft ze me gewoon als kontaktpersoon verwijderd

Laat haar dan even boos zijn en neem binnen een dag of drie weer contact op?

en ik bedoelde op allebei (ik heb allbe geschreve) voordat jullie miereneukers daar ookal een probleem rond gaan maken

als het toch een vriendin is, ga dan bij der langs?

jemig, typgebrek hiero :crazy_face:

Je kent haar niet -.- ze gaat me nu zolang uit de weg dat ik haar pas in 3 maand weer onder 4 ogen zie -.-