Wat moest jij doen om hem te 'krijgen' ?

Hoe heb jij jou vriendje versierd? Heb je hem half lopen stalken om hem ‘toevallig’ tegen te komen, zodat hij je opmerkte? Moest JIJ telkens de eerste stap zetten? (vragen om af te spreken, veel smsen , …)
Zet hier je verhalen neer (:
Als hij jou versierd heeft, mag je dit natuurlijk ook vertellen, maar ik vraag me vooral af wat sommige meiden hier hebben moeten doen voor hun vriend!

haha nee
nouja, dit is m’n ex, maar verder heb ik dan ook nog geen verhaal :’)

we waren op de camping, en ik had hem al gespot. en toen was ik opeens de fanatiekeling die 's ochtends vroeg opstond en de broodjes ging halen (wie zou dat toch ook doen?). maar verder viel het best mee! hij stalkte mij meer ;$
overal waar ik was, ik hoefde echt maar om te kijken en hij was er xD
't kwam een beetje van beide kanten zegmaar ;$

ik heb niks gedaan.ik ging gewoon naar n concert. toen heb ik m daar gezien vond hem wel knap. kende hem daarvoor nog niet. hij is achter mijn naam gekomen. we hebben geen 1 word tegen elkaar gezegt.( ja ik zij dank je toen ik een drankje van hem kreeg hahaxD). toen is hij me op hyves op gaan zoeken. toen ging ie mn msn vragen. nummer vbragen. deed er alles aan om mij te zien. dus hij zat gewoon achter mij aan. toen heb ik er maar aan toe gegeven ik vond hem ook echt heel leuk naar 1 keer afgesproken te hebben. we kregen naar 4 keer afspreken ( in 1 week) al iets. en nu is hij nog steeds van mij =) bijna 10 maandjes

Everything I could and it still wasn’t enough…

Had m ooit al wel eens eerder gezien, maar nooit echt gesproken.
Vorige vrijdag zat ik met vriendinnen op terrasje, en net toen we binnen wouden betalen komt er een jongen die een vriendin weer kende. En daar bleven we met z’n tweeën bij, (hij was ook nog met een vriend.)
Toen hebben we ze zover gekregen dat ze naar feest gingen waar wij ook heen gingen, en niet naar die van iemand anders.
En toen zonder dat ik het door had had ik dus met die ander gezoend. En vanaf toen loopt hij eigenlijk vre-se-lijk achter mij aan, zou ik liever wat afstand hebben.
Ik ben niet gewend dat ik niks hoef te doen voor een jongen en ik vind het eigenlijk maar niks.
Ik hou niet zo van klefferig gedoe.

nou, we hebben allebij ons best gedaan.
maar het is mn ex, maar dat maakt niet uit.
hij kwam nieuw op school, en hij doet hetzelfde niveau als ik, maar ik zat in een andere klas, hij zat bij mijn beste vriendin, maar we hadden wel wat clusters samen. Toen werd ik overgeplaatst naar zijn klas, en vroeg hij op hyves mn msn. 3 uur lang ge-msnt met hem. En de volgende dag het erover gehad enzo.
Maaaar het duurde nog heel lang voordat ik met hem had, ik smste meer, en hij msnde meer. En we spraken natuurlijk vaak af [a]

Niets.
We zagen elkaar voor het eerst en ik viel totaal voor hem. En hij blijkbaar ook voor mij. Na een week msnen spraken we wat af. Een kwartier later keken we geen film meer maar zaten we te zoenen op de bank. Twee weken later werd ik officieel zijn vriendin. We zijn nu ruim een jaar samen.
Love on first sight?

Ik eh, kwam hem tegen tijdens het kampioensfeest van PSV.
7maanden achter hem aan gelopen, hem uiteindelijk afgewezen [mygod, wat erg haha]
1jaar daarna hem weer tegen gekomen en toen was het meteen dikke mik zonder dat hij of ik er iets voor hoefde te doen (:
Het was er gewoon!

Jezelf zijn:smartass: Enne… Nou ja, hij vroeg me uit en dat was t wel zo’n beetje :stuck_out_tongue:

Aw :grinning:

hij werkt bij mij en kwam super vaak langs gelopen en ik keek hem gewoon steeds na (ging vanzelf…) heeft blijkbaar wel geholpen want met uitgaan hadden we gezoend en toen vroeg hij of ik iets wilde afspreken en nu hebben we nèt een maandje.

ehm nou dit bij mn ex:
Veeeeel praten op msn
Erachter gekomen dat we elkaar wel zagen zitten
Wat afgesproken
en tadaaa 9 maanden relatie gehad haha

Niks eigelijk, hij had meer moeite om mij te ‘krijgen’ xD
Maar ik was met een vriend naar de stad geweest en toen belde bjorn (mijn vriend) die vriend waarmee ik naar de stad was of hij mee uit ging en toen ging ik ook maar mee, toen kwam hij samen met zijn opa mij en die vriend ophalen op het station en toen kwamen we er achter dat we elkaar eigelijk al kende en toen gingen we afspreken en werden we verliefd. :couple_with_heart_woman_man:
En nu zijn we 2,5 jaar veder en gaan we binnenkort samen wonen! (kan niet wachten xD)

ik kende hem al een jaar en toen was ie met een vriend van hem en een vriendin van mij bij mij. had ik met hem gezoend, bleek dat ie met een ander meisje ook bezig was (ik wist het niet). goed erover gehad, veel nagedacht, maar hij was verliefder op mij. nu anderhalve maand officieel, vrij kort vergeleken met de rest hier hihi

hem lopen stalken hahaha (schaam) nu wel3 jaar gelukkig saampjes!

heb geen vriend, maar mijn scharrels versier ik altijd door middel van extra foute openingszinnen, en dan vet sarcastisch zeggen en dan lachen, dat is leuk en zo, en dan zoenen + soms meer.
kloar.

haha niks eigenlijk, hij zet steeds de stap en hij wil afspreken. we hebben nog niet echt wat maar vinden elkaar wel leuk.

nou eigelijk helemaal niks.hij had me via sugababes (toen) toegevoegd, we deden nooit praten. En toen had ik fotos van mij en turksevoetballers op mijn profiel en hij reageerde daarop, praten praten, later msn uitgewisseld. hij wou afspreken ik niet ik durfde het niet. en daar stonddie dan inneens in de supermarkt ik helemaal nat geregend ik liep m gewoon voorbij&deed net alsof ik 'm niet zag, zo zenuwachtig dat ik was. en toen zag ik m inneens overal, kwamdie op school enz. en ja nu hebben we iets langer dan anderhalf jaar.

Het was een hele battle met een andere meid haha! Zij hadden ooit gezoend en iemand anders had door dat hij mij ook wel wilde. En toen had dat meisje dat andere meisje waarmee hij had gezoend weer helemaal gekoppeld aan hem. Ja dat was echt een jaloerse actie, want eigenlijk, wilde ZIJ hem. Haha ik snap het wel als jullie het niet begrijpen. Nou toen heb ik gewoon niet meer met hem gepraat, want ik doe daar niet aan mee. En toen had ik hem ^^

Ik ken m van het werk, hij vond mij al leuk (nouja de eerste indruk hij kende me inmmers nog niet) en ik vond hem een klootzak. Toen begonnen we te praten op msn en toen tjah, gezoend en ruim 2 week daarna hadden we. Nu 6,5 maand gelukkig met hem =]