Wat mis jij op internet?

Dag meiden van Girlscene,

Ik ben bezig met een marktonderzoek en jullie zouden mij simpel kunnen helpen door de volgende vraag te beantwoorden; Wat mis jij op internet?
Mis je bijvoorbeeld een website waar je sieraden, bepaalde kleding of noem het maar op kan vinden, vertel het mij. Zo kan ik mijn marktonderzoek succesvol afronden!
Alvast bedankt!

Liefs, x

Er is al zoveel op internet, kan momenteel niets bedenken wat ik mis!

nog meer forums

Ik heb het idee dat je alles wel kan vinden op het internet, dus ik mis eigenlijk niet echt iets…

Tot nu toe heb ik van veel meiden gehoord dat ze een cadeaushop voor meiden onder de 18 jaar missen,waar je goedkoop een orgineel cadeautje kan kopen voor je bijvoorbeeld jarige vriendin. Misschien herkent iemand dit?

^dat zou inderdaad best wel handig zijn! ben zo slecht in kado’s zoeken x)

een primark webshop.

+1

Een goed photoshopforum

Denk alleen niet dat er meer zijn die dat vinden :")

Meer forums.

Een forum, net zoiets als Girlscene maar dan meer voor meiden in de leeftijd die studeren. (Dit is er iets onder, Viva is er weer net iets boven geloof ik) en wat net zo goed bezocht wordt als dit.

Welke leeftijdsgroep bedoel je dan?

Ik denk 16-20, want d emeeste hier zijn ook gewoon 12 ofso, en bij de andere weer 20-25 , wie denkt er ana de mensen tussenin ? :frowning_face:

maar volgens mij is dat een beetj dat ze.nl (ook al klinkt dat voor mij niet echt aantrekkelijk), die proberen ze er volgens mij wel mee te bereiken.

Verder mis ik een heel leuk verslavend spelletje :’)

Forum voor 17-23 jaar ofzo inderdaad!

een jongensforum haha, er was er eerst eentje maar die is weg!