Wat mis jij het meest van je ex ?

Zn haar en zn humor (:

echt helemaal niets! hahaha

Zijn kusjes en zijn lieve woordjes als hij bij mij was.

Ik heb geen ex :’)

Hm onze ‘gekke dingen’. Z’n kusjes als we film aan het kijken waren en hij alleen met mij bezig was. En de periode dat alles goed tussen ons ging. Helaas was die best kort. Maja nu is het een liegende, bedriegende en egoïstische kwal.

Z’n zusje. Die was zo lief

fucking alles gewoon alles mis hem dooderg

Dattie er altijd was. Ik was nooit thuis, we waren altijd weg. We waren wel zo gek om 7 uur sochtends rondje te gaan rijden ofzo. En nu…zit ik aaaltijd maar thuis. Doe nooit meer spontaan iets. Heb ook geen vriendinnen in deze stad dus extra lastig

Ik ook niet. En eigenlijk vind ik dat best wel fijn :stuck_out_tongue:

Pff… alles.

Alles, zelfs de slechte dingen.

hahah
Ik ging echt even stuk toen ik dit las:P

Ik mis denk ik het vertrouwde gevoel als ik bij hem was het meest. Het gevoel van jaa ik hoor bij hem. En altijd super trots als we samen ergens binnenkwamen!
Ik kan niks negatiefs noemen en toch heb ik het zelf uitgemaakt… knap hè ?:S

Nou niet zo grappig toch? Ik mis zijn neefje en zijn nichtje ook echt enorm, die waren zo lief

Ik mis niet zo zeer specifieke dingen van mijn ex. Alleen de aandacht en het gevoel dat er iemand voor je is en iemand om je geeft, zegt dat je mooi en lief bent etc. Dat mis ik wel. Alleen mijn ex is zo’n klootzak dat ik eigenlijk niks aan hem kan missen…

Haha nou opzich kan ik het begrijpen… mijn ex had super leuke broer, zus en vooral ouders en vrienden. Ik vind het wel jammer dat ik daar nu niet meer bijhoor zeg maar want het was echt leuk… maar missen, nee niet echt.

Ik begrijp precies wat je bedoeld

Hoe hij een jaar geleden was. Ook hoe hij nu is als we alleen zijn. Damn. Ik wil hem knuffelen.

Helemaal niks. Alles blijkt achteraf een leugen te zijn geweest.