Wat mis jij het meest van je ex ?

Welke eigenschappen, woorden, gedragingen enzovoorts van je ex mis jij het meest?

Het is niet voor niets me ex.

Niks. verleden = verleden . dat laat ik achter mij.

Dat ie zo heerlijk gestoord en grappig was. En heel creatief. Hij kon altijd zo vanuit het niets een gitaar pakken en een nummer voor me bedenken :grinning:

Jammer dat het nu een trieste liegende junk geworden is :slightly_smiling_face:

Het is dan wel verleden maar je kan nog wel iets van hem missen!

Ik mis z’n luchtje om me heen, als ik van hem terugkwam

Zijn lieve lachje

Zijn vrienden. Helaas kreeg hij voogdij.

Dat hij zo lief & grappig was.
Dat ik goed met hem kon praten over alles.

ik mis hem.

De leuke momenten, maar het negatieve woog zwaarder dusja…

Ik heb het zelf uitgemaakt met mijn vriendje omdat ik niet meer verliefd was! Dit betekend niet dat er geen mooie momenten zijn geweest! Ik vind het leuk om er soms nog aan terug te denken! Het blijft een deel van me leven :slightly_smiling_face:

Alles. Serieus alles. Na drie jaar nog steeds.

Alles. Ookal is het een liegende klein kindje…

Dit is heel off topic, maar ik vond het heel typisch dat jou username ‘helemaalniks’ is :’) .

haha kennen jullie dat, iemand is helemaal perfect, maar je baalt gewoon dat je niet verliefd bent ?:stuck_out_tongue:

Ja!

alles, behalve dat hij loog en niet te vertrouwen was.

pff, ik mis hem echt :frowning_face:

Dat het naast mn vriend ook echt mn beste vriend werd

Zn mooie haren waar ik doorheen kon kroelen… Helaas werd het daarna echt een lul dus echt missen… nee :slightly_smiling_face:

Zn haar- en oogkleur (was niet zo doorsnee), zn humor, dat we best wel goed konden praten. Maarja zoals iedereen zegt, het negatieve woog achteraf zwaarder en nu zie ik in dat het zo goed is. Het was idd een besluit buiten mijn mening om (wat een nette formulering!), maar het was beter voor me en ik ben superblij met mn nieuwe vriend :slightly_smiling_face:

Vrij weinig eigenlijk.