Wat mis je op 't internet?

Welke blogs zou jij meer willen tegenkomen?
  • Beauty
  • Shopping gerelateerd
  • Lifestyle
  • Muziek/films
  • Dagelijkse (humoristische) columns
  • Grappige, niet serieuze blogs
  • Serieuze blogs, over bijvoorbeeld politiek/nieuws etc.
  • Anders

0 stemmers

Het internet wordt steeds populairder en ik denk dat we allemaal wel dagelijks zitten te surfen. Ik ben ontzettend benieuwd naar wat jij nou nog mist op het internet, en dan voornamelijk onder het kopje ‘blogs’. Wat voor blogs zou je meer willen zien en/of welke onderwerpen? Ik merk dat er ontzettend veel meiden zijn die een eigen beauty blog hebben en ik vind dat persoonlijk erg eentonig worden. Ik mis iets, maar ik kan niet zeggen wat ik dan wel graag zou lezen. Dus vandaar ben ik erg nieuwsgierig naar jullie mening!

Ik vind dat er te veel beautyblogs & fashionblogs zijn.

Ik zou graag meer van-alles-wat blogs willen zien. Dan weer een mode artikel, dan iets over beauty, en af en toe misschien een photoshop tutorial er tussendoor is ook leuk. :’)

ik vind ook dat er teveel mode en beauty blogs zijn.
ik vind nu vooral de flogs heel erg leuk! gewoon over alles, hoe je kunt leren skateboarden, waar je het beste bepaalde items kunt kopen. niet de standaard dingen. vind het wel leuk als het dingen zijn waarvan je zelf ook denkt: 'hé wat leuk! dat ga ik een keer doen! ’

ik vind dit bijvoorbeeld geniaal. haha

jammer dat je maar 1 stem kan uitbrengen!

Zoals hierboven, vind ik dat er te veel beauty- en fashionblogs zijn. Zelf heb ik een muziekblog, ik zou meer sites over van alles en nog wat willen zien.

internet heeft alles. Er valt niks te missen.

Dat dacht ik ook :’)

Maar als je het specifiek over blogs hebt (en dan voor het gemak even specifiek Nederlandse blogs), dan mis ik wel meer blogs met de focus op boeken/muziek/entertainment, vooral dat soort blogs geschreven door meiden maar dan niet over chicklits, “hollywood hunks”, Bruno Mars etc. :’)

http://www.youtube.com/user/thecomputernerd01 die zijn gewoon te hilarisch!! Ik vind dat er meer zo’n blogs, vlogs mogen komen!