wat mijn vriendje zegt tegen andere meiden?

halloeee.
mijn vriendje, zegt als die gewoon online komt op msn of skype ; heey honey. tegen mij, maar ik heb gehoort van een vriendin, die ik nog niet zo goed ken , en hij al helemaal niet. dat hij tegen haar ; heey schatje zegt? ik bdoel hij heeft mij wel verteld dat ie tegen meisjes dat zegt, maar dat deed ie ook al voordat ie met mij had, en tegen meisjes die die goed kent, ik vind dat niet erg ik weet toch dat ie van mij houd… maar ik vind het wel heel erg raar met dat 1ne meisje… hij kent haar amper? zei vertelde ook dat ze zei ; jonge wat ga je mij schatje noemen je hebt met marieke? ik weet niet wat ik hierop te zeggen heb en wat ik moet doen! … :frowning_face:

Je hoeft niet meerdere topics te gaan maken.
Ga er eens met die jongen over praten. Je zit in de brugklas, maak je niet zo druk.
Maak je liever druk om dingen als school.

ik maak me druk genoeg op school, ik ga naar mavo en zit op havo. dus ja ik maak me sws al druk

^Dan maak je je blijkbaar niet druk genoeg:’)

Oke, sorry, flauw.

Maargoed, ik vind het niet zo’n probleem. Zolang hij maar niks verkeerds doet(you know, zoenen, enz.) of denkt is het toch goed. Maak je niet zo druk.

Het is dat hij het al deed voordat hij met jou had, maar ik zou het zelf niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. Misschien kan je hem er gewoon mee confronteren?

Dit hoeft echt niets te betekenen hoor. Een vriend van me noemt me ook altijd ‘schatje’ enz, heeft het ook altijd over (slaap)kusjes geven en hij heeft ook gewoon een vriendin :’)

Ik bedoel druk maken als in, je daar heel erg voor inzetten. Misschien dat je dat wel doet, maar mavo bestaat toch niet meer?

Mavo is toch een vroegere benaming voor theoretisch? En op het topic, zelf ben ik er niet van gediend als mijn vriend dat tegen andere meisjes zegt. Maar als jou vriend er verder niks mee bedoeld zou ik het gewoon laten rusten of een keer een opmerking maken van dat je dat niet zo super vindt.

Ja ik snap wat je voelt, toen ik een vriend had deed hij dit ook bij anderen, en bij mij niet meer zoals: Hee sexy, hee schatje, hee lieverd, lekkerding, honey etc. afsluiten met kusjes en hartjes en mis je dit dat. Maar goed, ik was toen nog beetje jaloers, heb me er later over heen kunnen zetten door het gewoon te negeren eigenlijk en doen alsof het niks betekend. Later bleek hij gewoon een asshole en is t toch na paar jaar uit gegaan XD

Maar je kunt niet veel aan doen, dan negeren… Als hij zulke dingen zegt, gaat hij gelukkig nog niet vreemd.

Ja dat bedoel ik; vroeger.
Bij mij op school zeggen de leraren altijd; Jaaaaa, op de mavo, dat is nu vmbo… etc.

Nee, de MAVO bestaat nogsteeds.

haah het heet nu VMBO-t volgensmij

ze hebben het weer veranderd, volgens onze leraren is mavo het theoretische en vmbo het practische

^ Mavo, was weg, dat klopt. Maar tegenwoordig is ‘mag’ je het weer MAVO noemen :’).