Wat mijn vriendinnen denken

Ik heb dus een soort van probleem, ik vind een jongen leuk
en ik vroeg aan mijnn vriend van wat vind je eigelijk van hem
zij zei meteen lelijk.
en nu lijkt het alsof ik hem niet meer leuk kán/mag vinden
want mijn andere vriendinnen vinden hem vast ook niet zo mooi.
wat moet ik doen? ik probeer hem wel uit mijn hoofd te zetten…
kus
& sommige vinden dit vast dom maar ik zit er écht mee.

Het gaat toch om jou mening? Trek je niks aan van je vriendinnen. Mijn vriendinnen vonden mijn vriendje eerst ook maar raar. Maar als jij hem leuk vind dan moeten zij dat accepteren. Want niet iedereen hoeft op dezelfde types te vallen.

het gaat erom wat jij vind, niet om wat je vriendinnen vinden.

Idd… Het gaat om jou en wat jij vindt. Als zij goede vriendinnen zijn, willen zij het beste voor je en dan passen zde zich maar aan.

Niets van aantrekken hoor, als je hem leuk vindt, vind je hem leuk :grinning:.

& dan nog, ook al is ie lelijk.
't gaat er toch om hoe zn karakter etc is.

Ik kan me voorstellen dat je er mee zit. Ik begrijp uit jouw (kort) verhaal dat je de mening van je vriendinnen heel erg belangrijk vindt. Maar probeer te onthouden dat het alleen maar een mening is van je vriendinnen en niet hoe die jongen écht is!
Uiteindelijk moet je zelf de beslissing maken wat jongens betreft, dus ga dan ook op je eigen gevoel af en niet op de mening van je vriendinnen! Straks krijg je spijt van een beslissing die je gemaakt hebt. Zonder eerlijk naar jezelf te luisteren, omdat je vriendinnen dat zo graag wilden.

Mijn vriendje is ook niet bepaald het type van mijn vriendinnen, boeiend.
Je moet er gewoon voor gaan. Dan vindt ze hem maar lelijk, wat maakt jou dat uit? Als hij in jouw ogen perfect is hoort niemand dat te kunnen veranderen.

Het is toch jouw keuze, niet die van je vriendinnen. Als jij hem leuk vind en dat tegen je vriendinnen zegt, horen ze het leuk voor je te vinden enzo hoor. Dus ga er gewoon voor (:

Zoals bijna iedereen hier al zegt,

het is jóuw beslissing en daar moeten je vriendinnen zich niet mee moeien. Ik denk ook niet dat zij het leuk zouden vinden als jij hun lief lelijk vindt.

^^

Bedankt allemaal!
maar ik heb niet tegen haar gezegd dat ik hem leuk vind,
ik zei alleen; (naam) is echt lelijk en ze zei; jaaa!
maar ik durf het haar nu echt niet te zeggen…

Heb ik precies hetzelfde!
Mss is het bij mij nog wel erger :stuck_out_tongue: Ik vind 2 jongens leuk, maar degene die mijn vriendinnen verschrikkelijk vinden, krijg ik echt niet uit mn hoofd. En ik vind hem leuker dan die andere (m’n vriendinnen vinden die andere wel een leuke jongen)
Ze weten niet dat ik die ene, minder knappe, leuk vind :stuck_out_tongue:

Hmm, das misschien niet echt een goeie zet :stuck_out_tongue:
Maar eerlijk gezegd heb ik ook zoiets gedaan… M’n vriendin zei: Hij is echt irritant!’
en toen zei ik: ‘ja he?’
Dus ze hebben geen idee wat ik echt van hem vind :stuck_out_tongue:

Mijn vriend is de lelijkste van de lelijkste … Maar hij is SUPERLEUK!! Toen mijn vriendinnen hem op foto’s zagen, zeiden ze dat ik dit niet moest doen, dat hij echt te lelijk was, maar nadat ze elkaar een keer hadden gezien, vonden ze hem echt leuk. Sowieso als mensen ons op straat zien denken ze, een mooi meisje met een lelijke jongen. Maar wat geef ik er om? IK ben gelukkig met hem. En niet zo zuinig ook :ok_woman:

Boejend mijn eerste vriendje was een niet heel knappe langharige punker xD En toch vond iedereen het schattig dat we iets hadden <33

Misschien durfde ze niet anders zeggen omdat jij zei dat hij echt lelijk is…
Maar wat dan nog, niet iedereen valt op hetzelfde type jongen.

Ik ben dan juist blij als m niet aantrekkelijk vinden.
Dan blijven ze tenminste van af :3

ik snap wel hoe je je voelt, je wilt niet met iemand die je vriendinnen lelijk vinden. Maar net zoals de andere meiden zeggen het is wat JIJ vind niet wat jouwn vriendinnen vinden. denk maar aan het liedje : I DON’T CARE WHAT THEY SAY I’M IN LOVE WITH YOU.
haha :slightly_smiling_face:

Ik wil eigenlijk ook wel met een lelijk iemand … dan ben ik een keer de knapste van ons twee :angel:
hahaha

Ja maar het is zo raar als je opeens iemand leuk vind, terwijl je altijd heb gezegd dat je hem niet leuk vond.
Dat komt best wel wanhopig over :stuck_out_tongue: Terwijl je hem eigenlijk al veel langer leuk vindt…