Ik weet dat er een algemeen acné topic is, maar ik ben hier zo blij mee dat iedereen het moet weten! x)
Ik ben 19 jaar en heb al een jaar of 8 acné. Ik heb van alles uitgeprobeerd en honderden euro’s aan niet werkende middeltjes uitgegeven. Nu heb ik onlangs, op aanraden van een jongen waarvan ik dacht dat hij er toch niks van wist, een tube zinkzalf gehaald. (Ik was desperate)
In de Kruidvat keek ik op de verpakkingen en zag ik dat er in veel tubes paraffinum liquidum zat, oftewel vloeibare paraffine. Vaseline dus, dat de poriën afsluit en je huid vergalt. Er was echter een tube waarin geen afsluitende ingrediënten bleken te zitten, van het huismerk Kruidvat Natural.
http://webshop.smsdb.nl/image/cache/data/naturalzinkzalf-500x500.jpg
En echt - Het werk zooo belachelijk fantasisch! Ik had het ook op mijn schouders en rug, en als je dit er op smeert, 's avonds na het reinigen, zijn opkomende puistjes verdwenen en bestaande puistjes zo rijp dat je ze zo weghaalt!
Gisteravond heb ik het op mijn hele gezicht gesmeerd (het is dik, voelt vies en smeert nied goed uit, en ziet er wit uit, maar gewoon alsnog doen!) en echt, ik werd wakker… En mijn huid heeft er nog nooit zo gaaf uitgezien! Dit wou ik even kwijt haha. Voor die paar euro het proberen waard! En ik heb -echt- alles geprobeerd…