Wat mij voor een paar euro van mijn acné heeft afgekregen!

Ik weet dat er een algemeen acné topic is, maar ik ben hier zo blij mee dat iedereen het moet weten! x)

Ik ben 19 jaar en heb al een jaar of 8 acné. Ik heb van alles uitgeprobeerd en honderden euro’s aan niet werkende middeltjes uitgegeven. Nu heb ik onlangs, op aanraden van een jongen waarvan ik dacht dat hij er toch niks van wist, een tube zinkzalf gehaald. (Ik was desperate)

In de Kruidvat keek ik op de verpakkingen en zag ik dat er in veel tubes paraffinum liquidum zat, oftewel vloeibare paraffine. Vaseline dus, dat de poriën afsluit en je huid vergalt. Er was echter een tube waarin geen afsluitende ingrediënten bleken te zitten, van het huismerk Kruidvat Natural.

http://webshop.smsdb.nl/image/cache/data/naturalzinkzalf-500x500.jpg

En echt - Het werk zooo belachelijk fantasisch! Ik had het ook op mijn schouders en rug, en als je dit er op smeert, 's avonds na het reinigen, zijn opkomende puistjes verdwenen en bestaande puistjes zo rijp dat je ze zo weghaalt!

Gisteravond heb ik het op mijn hele gezicht gesmeerd (het is dik, voelt vies en smeert nied goed uit, en ziet er wit uit, maar gewoon alsnog doen!) en echt, ik werd wakker… En mijn huid heeft er nog nooit zo gaaf uitgezien! Dit wou ik even kwijt haha. Voor die paar euro het proberen waard! En ik heb -echt- alles geprobeerd…

als ik puistjes heb is het het proberen waard is dit voor de baby’s ofnie?

Ja dit is bedoeld voor luieruitslag ofzo en staat bij het babyspul :slightly_smiling_face:

Hm klinkt bijna te mooi om waar te zijn haha
Ik zal ook maar eens kijken =) hihi
Bedankt voor de tip!

super voor je :wink:, ik zou niet weten hoe het werkt dat dit zo goed werkt, bij mij hielp de pil al heel veel.

Oh~! ga ik gelijk uitproberen!, dank je voor de tip :slightly_smiling_face:

Wat een idee! Ik ga het ook proberen. Ben enigszins desperate. Ik ben 21 en ik loop nog steeds rond met een puberpuistenkop :s Probeer álles en van ellende smeer ik er maar elke dag make-up op om het zo veel mogelijk te verbergen om 's avonds alles weer helemaal te reinigen om mijn huid zo schoon mogelijk te houden. Heb eigenlijk een hekel aan al die make up, maar met met zo’n lelijke huid durf ik gewoon de deur niet uit zonder make up (en nee, ik ben niet overdreven ijdel. Loop gerust in een joggingbroek op straat)

Helaas, dit werkte niet voor mij!

Bedankt voor de tip! :grinning:

Ik heb wel vaker gelezen dat zinkzalf helpt bij puistjes, maar nog nooit geprobeerd.
Ik ga daalijk toch naar de kruidvat, dus ik ga het meteen proberen, bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:

dit ga ik proberen voor mijn rug (: daar heb ik wel een aantal puistjes.
kan je het bijv ook alleen op 1 puistje smeren, ipv over heel je gezicht, want ik heb alleen puistjes als ik ongesteld ben, meestal niet meer dan 3.

moet je het trouwens gewoon in laten trekken, niet afspoelen?

Oh als dit echt werkt wil ik het zeker gaan proberen!

Gewoon 's nachts in laten trekken! En ja, eigenlijk hoort het ook maar op 1 puistje xD Ik dacht, laat ik het over alles smeren, op voorhand haha.

Oh, wat super om te lezen dat het jou van je acné heeft afgeholpen, zeg!
Dat zou ik ook wel eens willen proberen…

Hoeveel kost de tube?

oeeeeh wat fijn dat je eindelijk iets gevonden hebt wat werkt,
hopelijk werkt het ook bij andere meiden!
ik heb gelukkig nooit puisten, maar wel fijn dat je het deelt voor mensen die er ook last van hebben :]

Durf het niet te zeggen maar dacht tussen de 2 en 4 euro?

Dank je! Ga dit ook maar proberen, ben ook 19 en heb ook al jaren last van puistjes. En dan niet elke dag maar een paar, nee mijn hele gezicht zit onder. Ik heb nu af en toe nog echt puistjes, maar heb nog steeds veel rode vlekken in mijn gezicht. Help het daar ook tegen?

Ik zou het haast jammer vinden dat ik nooit puistjes hebt, ben ook benieuwd of het werkt. :’)

zal het zo is even halen !