Wat met mn zusje doen vandaag?

Heei!
Ik moet vandaag op mn zusje passen (5 bijna 6) en ik wil eigenlijk wel samen iets leuks gaan doen. Weten jullie wat? Niet al te duur, gewoon gezellig!
Liefs!

Koekjes bakken?

haha, picknicken is wel leuk, maar het is daar een beetje koud voor. Toch bedankt voor de reactie! IK ben ook echt super blij met mn zusje, ze is echt een nakomertje (10/11 jaar jonger en er zit niemand tussen) maar ik was zoooo blij toen ik hoorde dat ik 'n broertje/zusje kreeg!

Oe, dankje! Vind ik een goed idee en gaan we waarschijnlijk ook doen (:

jaaa koekjes bakken is leuk!

Koekjes/cakejes/taart bakken (koekjes en cakejes heb je ook met leuke eetbare stickertjes enzo in de winkel)
Tekenen/kleuren
Samen een film kijken
Buiten (in de sneeuw als die er nog ligt) spelen
Verkleden/ modeshow
met de barbies?

Speeltuin, kinderboerderij, bos, spelletjes spelen, koekjes bakken, boekjes lezen, voetballen enz.
Ik heb ook een zusje van 6 :grinning:

Dan kan je, je zusje deeg laten kneden en vormpjes uitdrukken.
En bij de supermarkt van dat versierspul halen, is ook heel leuk. (:

Koekjes of cakejes bakken, naar de kinderboerderij.

Dankjewel iedereen! (: We gaan waarschijnlijk koekjes bakken en even het dorp in om wat zooi daarvoor te halen!

Veel plezier!

Aaah nu heb ik zin om cakjes te maken!

oooh wat lieff, ik heb ook een zusje van bijna 5 hehe.
Ik ga altijd met haar kleuren/tekenen, filmpjes kijken, naar haar verhalen luisteren (jaa daar kan ik egt uren naar luisteren), met de barbies spelen hehe, misschien kun je een spelletje met haar spelen, ik weet of ze dat al kan (ik doe dat altijd met het kindje van mijn zus die is net 6 geworden wel)… En in de zomer gaan we altijd buiten spelen en stoepkrijten en naar een speeltuintje enzo.

Eendjes voeren!!

ga schaatsen! het is niet echt duur . en voor jullie allebei leuk!!

• Een sneeuwman maken
  • Gaan zwemmen
  • Naar een binnenspeeltuin
  • Knutselen

ik ga wel eens shoppen met mn kleine zusje!
en dan natuurlijk ook even maccen :stuck_out_tongue: vindt ze super leuk!

dingen voor kerst knutselen

Koekjes bakken is leuk, ik wil het ook gelijk doen haha.

Kerstkaarten maken :grinning: