Wat met mijn vriendje

Hoi meiden,
Ik heb sinds 14 februari (valentijnsdag ja (: ) met mijn vriendje.
Hij is 15 en ik ben 14, nu hebben we dus al een tijdje maar t gaat niet altijd even goed…
Gisteren had hij bijv heel de dag visite kon niet appe maar wel met zn vrienden afspreken. Omdat ie gisteren zo weinig tijd had had hij dus gezegd dat ik vandaag al zn aandacht zou krijgen… Maar toen begon hij vanmiddag dat hij niet kon komen omdat hij zn strafwerk niet geschreven had, ik antwoorde met oke best en hij is wel gekomen uiteindelijk… In de pauze heeft hij strafwerk zitten schrijven naast mij. Ik vroeg wrm die het niet eerder had gedaan met als antwoord, ik had geen tijd want er was visite. Maar hij kan dus wel met zn vrienden gaan afspreken? Ik heb hem dus gezegd dat hij niet moet zeggen dat ik al zn aand8 krijg als hij dat niet waar kan maken… Hij ging ontkennen en ik was al uit dus toen zei ik ja doei. Waarop hij gewoon weg liep en naar zn les ging… En nu heeft hij klasseuitje. Ik wil niet bezitterig overkomen ofzo, maar hij zegt dat ik hm niet accepteer en ik weet nu echt even niet meer wat te doen. Iemand tips?

Hij heeft ook een leven naast jou? Iedereen wil wel tijd met z’n vrienden/familie/voor zichzelf.

Je moet hem niet 24/7 voor jezelf willen, dat kan hem benauwen :wink: Daarnaast houdt het de relatie ook wat spannender als je elkaar minder vaak ziet en is het des te leuker als je elkaar dan weer ziet :grinning:

Ik denk dat volle aandacht aan elkaar nooit goed werkt in een relatie.

2 mensen, 2 levens.

Hij maakt gewoon niet altijd tijd voor jou.
Jullie hebben allebei een eigen leven.

Jullie zijn samen niet 1 organisme geworden sinds valentijnsdag. Je hebt een vriendje, hij is niet iemand die non stop klaar moet staan voor het geval jij aandacht nodig hebt. Geef 'm een beetje lucht of hij wordt gek.

Gewoon lekker je eigen dingen blijven doen en niet continu bezig zijn met wat hij aan het doen is. Ik denk dat je daar zelf ook een stuk gelukkiger van word :slightly_smiling_face:

DBBDBBDBB

Arme jongen.

Het volgende is heel belangrijk: Je leeft ieder een eigen leven, deelt een deel van jullie levens met elkaar. Als de ander afspreekt met vrienden, dan moet je dat accepteren. Ga niet zitten wachten, en geniet van je eigen tijd.