wat mensen van me vinden

Ik heb het idee dat sommig mensen mij een sukkel of een nerd vinden. Ze roepen altijd heel hard naar me, lachten soms en gewoon de manier hoe ze naar me kijken. Wat kan ik doen om me wat zekerder te voelen?

Niet iedereen kan je aardig vinden, dus leg je erbij neer!

@kimloh: Dus omdat niet iedereen je aardig kan vinden moeten ze je uitlachen en naroepen? Mooie onzin.

Ik heb niet echt tips, maar die mensen hebben overduidelijk aandacht tekort en vinden jou interessant genoeg om naar te kijken. Waarschijnlijk hebben ze zelf te weinig te vertellen en gaan ze andere mensen afkraken, wat dan ook weer getuigd van onzekerheid.

Ik heb dat ook heel lang gehad, en op een gegeven moment sta je daar boven. Ik ben er niet meer om gaan geven (klinkt makkelijk, is moeilijk), heb een fijne vrienden groep en ik ben nu ook veel zekerder.
(En als je erbij loopt alsof je trots en zelfverzekerd bent, dan vinden jongens je op de een of andere manier een stuk leuker! Daar word je ook zeker van!)

Probeer ze te negeren en misschien ook onopvallend te ontlopen.
Gewoon niet op reageren of opkijken.

Zal ik niet doen als ik jou was, het is vermoeiend en toch merken ze het en zien het als teken van zwakte.
(zoals ik al zei, trotser lopen (zonder te overdrijven natuurlijk) is denk ik de beste manier :slightly_smiling_face: )

FUCK THE WORLD AND LOVE YOURSELF. :slightly_smiling_face:)

Gewoon arrogant zijn en denken: Whatever, zij zijn zielig genoeg om me uit te lachen.

Het ligt meer aan de mensen die dat doen dan aan jou!

Ik weet wel wat je bedoelt. Sta erboven. Besteed aandacht aan de mensen die wel aardig tegen je doen en steek geen energie in mensen die niet aardig tegen jou doen… Dat is alleen maar zonde.
Misschien kun je eens met een vriendinnetje of je zus o.i.d. hierover praten? omdat zij jou goed kennen kunnen ze je misschien een beetje helpen en steunen…
En sowieso altijd onthouden dat jij uniek bent, dat je goed bent zoals je bent en dat je er mag zijn! :wink: succes!

Mischien moeten ze je leren kennen?

Ik heb ook redelijk veel mensen die mij niet mogen.
En ik mag zelf ook redelijk veel mensen niet.
Ik weet ook niet hoe het precies komt, ik vind iedereen hier maar boeren. Ik ben zeker van mijn zaak en ik heb een beetje het idee alsof ik boven de kinderen in mijn klas sta. Ik voel me wat slimmer en ouder dan hun en waarschijnlijk straal ik dat ook uit.