Wat mee te nemen voor gastbroertje?

Ik ga binnenkort voor een jaar op uitwisseling naar Zweden en natuurlijk neem ik ook wat typisch Nederlandse cadeautjes mee voor mijn gastfamilie! Ik vind het zelf niet heel erg leuk om aan te komen zetten met mokken en klompjes e.d. Dus had ik het volgende bedacht:

Gewoon als algemeen cadeautje neem ik stroopwafels en Fryske dúmkes mee (raad eens waar ik vandaan kom…).
Voor mijn gastouders neem ik een cd mee van Acda en de Munnik (goede Nederlandstalige muziek).
Voor mijn gastzusje neem ik de Nederlandse Vogue mee.

Nou zit ik nog met één ding. Ik heb een gastbroertje van 12 en daar weet ik dus echt niks voor. Hij houdt van gamen, dus ik zat eerst aan een spelletje te denken, maar het spel dat ik in gedachten had (de Blob, een spel gemaakt door Nederlanders) is er alleen maar in het Nederlands. En daar heeft hij dus niks aan. Weet iemand iets leuks? Hij houdt naast gamen ook veel van sporten.

ik zou het niet weten… gewoon snoep ofzoo

Ja, ik heb dus al eten voor de hele familie. Is een beetje lullig om dan voor hem ook zoiets mee te nemen. Ik wil juist iets speciaal voor hem.

Ik zou idd wat drop meenemen of Droste chocola? Mss is een Nederlandse film ook wel leuk (wel met mogelijkheid tot ondertiteling…?).

Heeft je gastzusje wel wat aan die voque dan?

of een voetbal shirt van een nederlander?

Drop hebben ze ook in Zweden :stuck_out_tongue:
En ik denk niet dat ik in Nederland aan een film kan komen met Nederlandse ondertiteling…

die kan ze bekijken? :’)
Ik bedoel meer dat het zeg maar iets ‘speciaals’ is.
Maar @ hierboven over dat voetbal shirt, dat is een goed idee! Waar zou je dat kunnen kopen?

Tja… ik denk ook niet dat zijn ouders het leuk vinden als je Killzone mee brengt :'D

Voetbalshirt is leuk ja!

Je moet ook echt hagelslag en vlokken mee nemen dat hebben ze namelijk alleen hier in Nederland(voor op brood dan). Maar voor dat broertje heb ik eigenlijk geen idee… Succes!!

Wat een leuke ideeën!
Hier kun je voetbalshirts bestellen:
http://www.plutosport.nl/landing/voetbalshirts&s2m_type=3&s2m_channel=70&s2m_campaign=adwords-voetbal/voetbalshirts?gclid=CMmcyISH1rECFVBlfAodQQsA7Q
En vast ook wel bij een sportwinkel in de buurt…
Moet er een naam achterop staan?
Veel plezier in Zweden!

Oké! Bedankt!
Hij zit zelfs op voetbal, dus kan hij dat shirt mooi aan!!