Wat mee te nemen op vakantie?

Hey allemaal!
Altid voor ik op vakantie ga maak ik altijd een lijstje met dingen die ik meeneem zodat ik niks vergeet!
Dit is mischien ook handig voor jullie! Dit is mijn lijstje, hebben jullie nog wat toe te voegen?

-tandenborstel + tandpasta
-haarborstel
-makeup
-shortjes
-rokjes
-shirtjes
-hemdjes
-bikini
-ondergoed/bh
-slippers
-sneakers
-sokkeb
-bodylotion/butter
-zonnebrand
-nagellak
-nagelschaartje/vijl
-nagellak remover
-handdoek/badlaken
-zonnebril
-scheermesje + scheergel
-tijdschriften
-mobiel/iPod + oplader
-oortjes
-paspoort/ID kaart
-cremespoeling
-dagcreme
-makeupremover

Wat moet er allemaal nog aan toegevoegd?

Xx

Handdoek, zonnebril, korte broekjes, nagellak, nagelknipper, misschien een scheerapparaat om bijv. je benen te scheren ofzo.

Ohja, dat klopt natuurlijk ook. Anders mag je je zonnebril wel thuis laten. :grinning:

In ieder geval tandpasta.

Misschien een leuk tijdschriftje? Vergeet geen opladers etc mee te nemen! Een leuke muzieklijst draagt ook vaak bij aan een leuke vakantie! Oortjes

owjaa goeie tips! ik ga het er even bij het lijstje bij zetten!
nog meer dingen?

Vergeet je muziek oortjes niet! Ik heb namelijk heel vaak in de auto dan luisteren me ouders echt muziek waarvan je denkt, moet dit?
Dus kan je beter je ipod meenemen bijvoorbeeld en dan je oortjes^^
:wink:

owjaa slim! dankje!
wat gebruiken jullie om je huid & haar te verzorgen/beschermen? voor de zon en chloor van zwembad?

dat is inderdaad zeker iets om niet te vergeten!!

Voor je haar zou ik creme spoeling meenemen want van dat chloor krijg je altijd super erg touw haar! en voor je huid dag creme, en een maskertje voor je haren:)
Word je haar super zacht van!
En natuurlijk gewoon zonnebrand:)

Er zijn hier pas geloof ik twee artikels over geschreven, misschien kan je daar even kijken?

http://www.girlscene.nl/p/10417/ik_ga_op_vakantie_en_ik_neem_mee…_

makeup?

Make-upremover!