Wat me vandaag toch is overkomen,

Ik heb er naar gezocht maar kon het niet vinden. Als zon topic wel bestaat: Sorry!

Maar hier kan je vertellen wat je vandaag allemaal is overkomen, maakt niet uit wat.
Bijv dat je echt alleen maar ongeluk had en wat er allemaal gebeurde, of dat je ineens door die o zo leuke jongen op date werd gevraagd.

Je kan het hier allemaal vertellen :slightly_smiling_face:

onze school vs. andere school @ grote pauze (sneeuw)!.
het was zo vett =)

Ik kreeg op school een ijsbal tegen me oog. x’D
&Net op de fiets naar de appie,
nog 5 tegen me hoofd van van die kleine kindjes.
& IK HEB EEN 8.1 VOOR SCHEIKUNDE. :grinning:

sneeuwgevecht!! jaa kinderachtig maar het was wel echt leuk

Ik had vandaag best wel wat ongeluk,
Eerst liet ik make up vallen in de winkel (stuk) maar gelukkig hoefde ik het niet te betalen en ruimden zij het op. Ik schaamde me wel :stuck_out_tongue:
Toen liet ik tot 3 keer toe me geld vallen. En toen ik thuis was liet ik ook steeds me sleutels vallen, toen moest ik even wat ophalen en ging ik weer weg net toen ik de straat uit was gleed ik hartstikke hard uit. En nu is mijn fiets stuk en mijn been ook.
En net wou ik even een nagellak pakken was die helemaal gelekt :S
Echt supper irritant,

IK BEN WEZEN SLEEËN, ECHT ZOOO TOF :grinning:

ja, dit moet in hoofdletters om te tofheid te benadrukken

keihard in de sneeuw vallen, en toen helemaal weg zijn ! x’D
Heel me hoofd zat eronder,
het is hier 45 cm ofzo.

Ik ben face down de sneeuw ingedoken wuhahahah xD

ik werd opgepakt door een jongen uit de 4e , van een andere sgool , en in de sneeuw gegooid.

Mijn vader zei dat als je iets laat vallen in de winkel je het helemaal niet goeft te betalen. Ze kunnen je alleen aangeven voor vernieling, maar dat lijkt me sterk. Omdat het nog iets is van de winkel hoef jij het niet te betalen!

Bij ons ligt er denk ik maar 2 cm sneeuw, maar zou loop van de week wel meer worden hoop ik :slightly_smiling_face:

O oke, want een vriendin van mij zij dat een keer dus dacht moet het zekers betalen. Maar nu snap ik ook waarom :slightly_smiling_face: :stuck_out_tongue:

Nou dat ik eens vertellen.
Ik heb eerst een halfuur op de bus staan wachten in de sneeuw.
Toen die daar eindelijk was zat ie bomvol en stond ik daar helemaal opgepropt.
Vervolgens reed ie ineens niet meer verder, dus moest ik nog een kwartier in de sneeuw naar huis lopen.
En toen stopte er een auto naast me. Een turkse man die zeer slecht nederlands kon zei: Ik naar Tilburg moeten. Ik zo: Ehm daar ben je al, dit is tilburg. Hij zo: Ja waar ik naar toe moeten? Ik zo: ik snap je niet. Dit is tilburg, waar moet je heen dan? Hij zo: Ja ik moeten naar huppelup.
Naja vond 't wel grappig xD

Oke heel erg niet boeiend, maar heb toch niks beters te doen

Nou.
Dan zal ik je eens vertellen;
Ik was bijna uitgegleden bij school,heb me net nog kunnen vastgrijpen.
Het was zó koud.
Niet boeiend.
Niks speciaals.
Ik verveel me,dus daaarom.

Eerst werdt er een meisje vlak voor me neus aangereden door een auto. Ze konden allebei niet optijd remmen door de sneeuw. Gelukkig stond ze meteen weer op…

5 minuten later rij ik op het fietspad…dacht ik. Komt er een auto op me af en toeteren. Ik denk wat doet die mongool op het fietspad…reed ik dus op de weg…zag heel het fietspad niet door de sneeuw.

Ik had een 8,5 voor beeldende kunst
=)

Ik was met mijn zus naar de stad geweest. Toen we terug kwamen was het al donker en het heeft de hele dag gesneeuwt, dus op alle opritten waar we voorbij wandelden lag echt zo’n mooi, dik pak sneeuw. En dat zag er echt ongelooflijk verleidelijk uit. Dus toen gingen we op elke oprit met sneeuw zo’n beetje huppelen met rare geluiden erbij x] En dat vonden we grappig.
Oh en we hadden ook smoutebollen(of oliebollen ja) gekocht :grinning: En toen hingen mijn kleren vol poedersuiker.

ik hoefte niet naar school want ik moet 3 kwartier fietsen , en de fietspaden worden niet goed gestrooid.
en me moeder wou ook niet met de auto ( ze haat autorijden en in de sneeuw vind ze eng ) dus hoefte ik niet naar school!

het had bij ons maar een gesneeuwd, maar het was superglad, en toen viel mijn vriendin, eneen andere derachteraan, en toen ik nog ;p
maar nu heb ik waarschijnlijk mn pols gekneusd ;s

Ik was lekker met de auto naar school[dacht ik] want toen deed ik de deur open en kreeg ik eerst de volle lading sneeuw die op de auto lag over me heen en daarna bekogeld door me vriendin xD Maar het was wel leuk.