Wat maken met tafelzeil

Ik wil eens wat gaan naaien (of gewoon wat maken) van tafelzeil. Hebben jullie foto’s of iedeen wat ik kan maken? Ik had al het idee om een laptophoes ervan te maken. Of misschien weten jullie iets als een site waar tutorials op staan.

‘Google’ is het toverwoord

Maar wat ik met tafelzeil maak, ik heb mijn agenda ermee gekaft, ik maak er etui’s van, sleutelhangers, naamkaartjes en voor de rest vanalles om op te pimpen.

Je kunt ook een stoffe tas maken. Wel van wat dikkere stof uiteraard! Je kunt dan verschillende leuke figuren uit het zeil knippen. Bijvoorbeeld sterren, bloemen, of net wat je leuk vind! Deze kun je dan op de tas sticken, zodat je hem zo kan opfleuren! Als handvat kun je bijvoorbeeld grote kralen rijgen/knopen aan een stuk linnen in de kleur van de tas. Kan ook een leuk extraatje geven aan je tas. Je kunt hem zo druk en rustig maken als je wilt door er meer of minder figuren op te plakken.

Ik heb er een ipod hoesje van gemaakt (:

Je zou er ook een portemonnee van kunnen maken :slightly_smiling_face:
Of een soort knuffeltjes. Een beer 2 keer uitknippen, en aan elkaar vastnaaien, volstoppen met watjes o.i.d. en verder dichtnaaien. Dan heb je grappige mini kussentjes/knuffletjes.

ik heb deze week net een etui van tafelzeil gemaakt voor school. maar toilettassen, make-up tassen en portemonnee’s zijn ook heel leuk om te maken daarvan. en idd sleutelhangers!

thanks voor alle leuke ideeen ik denk dat ik er ook een ipod hoesje van ga maken :slightly_smiling_face: