Wat maakt kleiner..

Zwarte muren en wit plafond of witte muren met een zwart plafond…

Ik ga me kamer verfen :slightly_smiling_face:

zwarte muren en wit plafond denk ik
of helemaal zwart :stuck_out_tongue:

ga je je kamer zo schildere?:open_mouth:

Zwart maakt kleiner,
wit maakt groter. :slightly_smiling_face:

@ Vignette, haha ja dat weet ik maar wat is dan verstandiger.

Witte muren en zwart plafond of zwarte muren en wit plafond.

please niet doen. wordt snel saai. beter kan je alles wit doen. MAAR het is jou kamer dus mag jij bepalen.

zwarte muren maakt kleiner.

Zwart maakt kleiner.

ik zou geen zwart plafond doen…

Ik zou witte muren doen en zwart plafond,
maarja, het is maar wat je mooi vind! ;d

Zwarte muren maakt kleiner.

btw ik zou witte muren nemen ik heb ook een donkere kleur(zwart) en ik word er depressief van.

Je kan je plafond wit doen alle muren wit op een na, die dan zwart is. Dan komt het niet zo op je af. Dat heb ik nu ook, alleen dan met bruin.

Een zwart plafond?

Wil je je kamer kleiner laten lijken?:stuck_out_tongue:

Een zwart plafond doet het lager lijken, en zwarte muren doen het smaller en dus ook kleiner lijken.
Maar, als je toch 1 van die 2 doet, zou ik voor het zwarte plafond kiezen; dat scheelt in vierkante meters schilderen als je toch van gedachten veranderd. :stuck_out_tongue:

waarom wil je het kleiner laten lijken? Een kamer met zwarte muren en een wit plafond lijkt me iets te heftig en niet mooi

Mij (maar wie ben ik :slightly_smiling_face: )
Lijkt het mooier witte muren en een zwart plafond.
Anders dan is het zo grauw.
Waarom kies je niet voor vrolijkere kleuren?
Maar heb je een grote kamer?

Ik heb een grote kamer en ik kan helemaal niks met die ruimte, en hou zowiezo van alles strak en modern. Ik vind zwart en wit ook heel erg mooi o:

misschien kan je een muur zwart nemen en de andere wit met zwarte stickers/decoratie ofzo

Ik zou uberhaupt niet zwart doen. Doe dan alles wit en werk met zwarte meubels ofzo.