Wat maakt jou interessanter dan de rest?

Er zijn altijd dingen die je doet of kan, wat weinig andere mensen doen en wat jou als het ware anders dan de rest, of ‘interessant’ maakt. Bepaalde interesses. Normaal zou je het misschien niet zo snel zeggen omdat het arrogant over komt, maar als ik soms naar anderen kijk vind ik hen vaak best wel ‘oppervlakkig’. Ze lopen allemaal achter elkaar aan en hebben niks wat hen echt anders maakt, zijn gewoon ‘normaal’. Het zijn soms kleine dingen. Ik heb echt bewondering voor mensen die bijvoorbeeld naar bepaalde muziek luisteren die niet zo bekend is. Of die goed weten wie ze zijn en een uitgesproken mening hebben. Dan ben ik snel benieuwd naar die persoon.
Dus ik ben benieuwd wat voor interesses of andere kenmerken jullie hebben, waarvan je stiekem vindt dat die jou ‘interessanter’ maken dan de rest.

Edit: Natuurlijk is iedereen uniek op zijn eigen manier. Maar met dit topic bedoel ik vooral interesses die jij hebt en maar weinig anderen met jou delen. Bijvoorbeeld dat je helemaal into films van de jaren '80 bent ofzo.

Ik zeg wat ik denk al wordt dat niet altijd gewaardeerd.

Ik heb een erg uitgesproken mening en ben er niet bang voor die onder stoelen of banken te schuiven.
Edit: Het is niet zo dat ik alles roep wat ik denk, maar ik denk erg lang na over zaken als bijvoorbeeld politiek en ontwikkel zo een eigen visie over zaken.

Ik ben raar :flushed:

Goeie, ga ik over nadenken :’)…

Ook ik heb vaak een mening en een andere gedachtegang wat men niet altijd waardeert. Maar ik ben iemand die eerlijk en oprecht is.

Ik weet ook niks, oops :flushed:

ik hou van gamen. :stuck_out_tongue:
says enough.

niks :’) …

Ik durf voor anderen gemakkelijk op te komen in een groep. Als ik zie dat zij/hij het moeilijk heeft door mijn vriendinnen.
Terwijl niet veel mensen dat durven aangezien ze er anders niet ‘bijhoren.’
Gelukkig heb ik daar geen last van.

Niks denk ik?
OH PARADOX!
Ik ben niet echt narcistisch :'D
Ennuhh…
Nee echt geen idee.

Dat je op het eerste gezicht denkt dat veel mensen oppervlakkig zijn hoeft niet te betekenen dat ze het ook echt zijn. Ik vind eigenlijk alle mensen iets interessants hebben want er zijn altijd dingen die je niet weet van een ander en datgene maakt die persoon misschien juist heel leuk of mooi! Ik heb bijvoorbeeld idd interesses die anderen helemaal niet weten. En nog wel meer dingen van mezelf die mensen zo even niet zien. Stille wateren diepe gronden dus :’’) Ik denk dat bijna iedereen dit in zekere mate heeft en dat maakt iedereen interessant volgens mij :stuck_out_tongue:

Ik ben een achtbaan aan emotie en gedrag.
Altijd boeiend om mee om te gaan.

Lol ik ben momenteel sociologie aan het leren en volgens die cursus is absoluut niemand uitzonderlijk, uniek of interessanter dan gemiddeld… Heerlijke cursus

dit, maar ‘absoluut niemand’ is té. Er zijn altijd mensen met savant abilities/geniale mensen etc. en die zijn statistisch gezien wel bijzonder.

Bijna iedereen is interessant op zijn manier… ik heb in mijn leven een paar mensen gekend die voor mij echt niet interessant waren. Voor mezelf weet ik niet echt wat mij interessant maakt. Dat zou ik aan iemand moeten vragen die dicht bij mij staat. Of er zelf even over nadenken, maar daar houd ik eigenlijk niet van :’)

Ik ben het eigenlijk niet helemaal eens met mijn cursus hoor. Enerzijds denk ik wél dat we moeten gaan aanvaarden dat je nooit de enige bent op heel de wereld die dit doet of wilt of denkt. En dat we ‘uniek zijn’ ook niet altijd zo moeten verheerlijken. Anderzijds denk ik wel dat iedere persoon ‘uniek’ is in de manier waarop zijn leven verloopt. Ik ben nogal humanistisch van denkwijze ik geloof ook echt dat je ieder persoon apart moet bekijken. Je zult nooit twee keer exact dezelfde persoon zien, iets onderscheid hen altijd. Die uniekheid mag je dan weer wel bewonderen vind ik.

Gadver, dit lijkt net een sollicitatie gesprek, maar dan meer om je persoonlijke intresses.

Ik weet het niet sorry. Soms denk ik “hey, nu heb ik wat!” en dan zie ik altijd wel weer iemand die beter is dan mij.

Volgens mij ben ik saai :’)