Wat maakt jou aan het lachen?

Hee meiden!
Ik ben bezig met een profielwerkstuk over lachen en ik vroeg me af wat maakt jou altijd aan het lachen? Zijn het de droge moppen van je neefje of is het die ene komedie die je al tig keer gezien hebt? Laat het me weten!

Liefs,

Dat kan ik zo niet zeggen. Ik heb hele droge humor en vind meestal herkenbare dingen grappig.

Kakhiel.

Edit: Oh, en Kud.

One direction :flushed:

Beetje maffe humor (bijv. Ronald Goedemondt), onverwachte opmerkingen; dingen die helemaal nergens over gaan en zo raar zijn dat ze grappig worden. Wel interessant onderwerp, succes met je werkstuk!

Kakhiel.

Kakhiel, en mijn nichtje <3 En programma’s zoals 2 broke girls, new girl en full house

Kakhiel.

Ik hou echt van droge humor :’)

Dit en ik moet ook altijd erg hard lachen om Britse humor, denk aan Monty Python, The Young Ones en Bottom.

Ik hou van droge humor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

droge, sarcastische opmerkingen
kakhiel, kud enzz

droge grappen, leedvermaak erg, maar ik moet er gewoon om lachen :flushed:

Er loopt een kip tegen een boom aan.
-TOK!

Wat is groen en loopt paars aan?

• Kermit de stikker

^dat haha. Vooral flauw en droog, zonder logica xD Kan er echt in een scheur om liggen.

edit: ohja en gezelligheid met familie en vrienden maken mij ook blij. Of als ik een tentamen heb gehaald, cadeautje krijg, pakketje van de H&M binnenkrijg, lekker voedsel en schattige dingen.

Kakhiel en vaak mijn vriendinnen en wat girlscene members, over het algemeen droge humor en rare gebeurtenissen.

Kakhiel, hele droge humor, ook wel grof soms, en alles is leuk met alcohol geldt in mijn geval

De lach van mn beste vriendin. En zij moet altijd om mijn lach lachen waardoor we een kwartier in een deuk liggen. :’)

Koefnoen en mijn familie.

Kakhiel, koefnoen en die ene fbpagina tata’s be like :’)

Mijn geweldige neven, sommige (reacties op) topics hier, mijn stiefbroertje van 6 met z’n geweldige opmerkingen (Ik zei een keer voor de grap dat ik verliefd was op hem, en toen riep hij vet lief; Ja maar dat kan niet want ik heb snottebellen!) en cabaretiers zoals Jochem Myjer, Roué Verveer ofzo en Najib Amhali vind ik ook wel leuk :slightly_smiling_face: