'Wat ligt er voor jou onder de Kerstboom'

[i]Hi.

Ik weet niet echt wat ik kan vragen voor Kerst. Mijn ouders vragen of ik iets op wou schrijven, maar ik weet het niet. Ik heb veel al, en het enigste wat ik zou willen was wat meer geluk en warmte, vooral met Kerst :slightly_smiling_face:.

Maar; ik (en misschien ook wel andere lezeressen), ben benieuwd wat jullie hebben gevraagt voor Kerst :slightly_smiling_face:.

En hebben jullie zin in Kerst? :slightly_smiling_face:[/i]

CD’s en platen. Dat is tenminste wat ik ga vragen. Maar dat is eigenlijk voor nieuwjaar.

ik wil alleen CD’s, en niks voor mijn uiterlijk ofzo maar mijn ouders luisteren nooit -.-

woow jij lijkt wel heel lief :slightly_smiling_face: maar je hebt gelijk, als ik liefde zou kunnen vragen zou ik niets anders meer vragen haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wil een CHI krultang voor kerst (:

Ik heb een elektrische tandenborstel gevraagd xD Wist namelijk ook niks!
Misschien kun je beltegoed vragen, altijd handig? Of parfum?

Ik hoop een Ipod nano :notes:

Haha. Ach, ik heb me baantje, ik krijg nog zakgeld, ik krijg nog veel kleding van mn ouders ( en vaak betaal ik zelf mee :slightly_smiling_face: ). Dus wat heb ik nog nodig? Ik vind het moeilijk om te kiezen. Ik denk zelf dat ik zo’n Burberry minigeurtjes vraag die bij de Etos in de aanbieding was :slightly_smiling_face:.

Dan schrijf je dat op en vraag je niets materialistisch. Niet zo moeilijk doen.

lola van marc jacobs! =D

Er schiet me iets te binnen!
Misschien een theorieboek voor het theorie examen voor het rijverkeer :slightly_smiling_face:? Ben volgend jaar 18 dus :slightly_smiling_face:

Ik heb niks gevraagd, wij doen geen cadeautjes.

-pyjama
-lingerie
-nieuwe maan
-guess by marciano (ZO lekker)
-dekbedovertrek
-happiness in the world yay

:grinning:

Heb hem net gekocht x’)
Een paarse.
Maar ik heb zo lang gezeurd dat ik hem morgen ( België jaa ) van de ‘Sint’ krijg x’)

gossip girl seizoen 2 deel 2.

Boeken denk ik (:

uhm een ipod heb ik gevraagd die nieuwe waar je mee kan filmen en foto’s mee kan maken :slightly_smiling_face: