Wat kun je allemaal op de BB doen met de wifi functie?

k wil graag een BB en omdat ik al 3x mijn mobiel ben verloren en hij 1x gestolen is (4x mn mobiel weggeweest dus) mag ik het ZONDER internet abbo, k ben al super blij dat k een BB mag. k wil de 9000 bold ; kun je met de bb msn’nen als je thuis bent verbinding maken met het draadlozen internet en dan msn’nen hyven enz. ( ik heb begrepen dat het pingen niet kan met wifi ? )
Dankjullie wel en kunnen jullie aub zeggen wat wel met wifi KAN

Ik weet niet of het slim is om een BB te kopen als je je telefoons zo snel kwijtraakt maar oke :'3
up

NIEMAND EEN BLACKBERRY?

dat is welwaar maar k heb beloofd er voorzichtig mee te zyn en t is een verjaardagscadeau dus waarom niet xP, dank u voor je reactie x]

Upp’jeee

Ik heb de curve en ik ben er echt tevreden mee, ik had laatst tegen mijn vader gezegd dat ik nu alleen nog maar blackberry’s wil hebben.
Dat met de wifi snap ik nog niet helemaal, heb mijn draadloos internet ingesteld op mijn bb toen ben ik op internet gegaan maar weet niet of dat internet van de telefoon was of van wifi dus dat moet ik me nog even goed gaan bekijken.

Ik heb een BB ook zonder internet (voorlopig wel) en met de wifi kan ik alles net zoals op het internet (nee, pingen kan niet). Maar MSNen kan gewoon via ebuddy.com bijvoorbeeld en je kan gewoon browsen :wink: Ik kan alleen geen e-mail verbinden aan me BB en je kan de MSN applicatie niet gebruiken (volgens mij geen enkele app), maar daar heb je ebuddy voor :wink: Muziek downloaden, youtube etc gaat gewoon prima :]

Heb jij gewoon je draadloos netwerk van thuis ingesteld en dan gewoon op de browser van BB op internet?
Want mijn vader is namelijk bang dat hij dadelijk een hele hoge rekening gaat krijgen… xD

nouja, vind t sowieso haast nutteloos. zoek dan een toptelefoon waarbij internet overbodig is, betaal zelf voor internet of wacht tot je wél internet mag. bb is met ping etc juist leuk door internet! tenminste, dat hoor ik. netzoals iphone zonder internet (ik heb n iphone) gewoon haast doelloos is… hij is geweldig zonder, maar veelveel beter met. zonder internet kun je netzogoed een ipod touch kopen - :wink: