Wat krijg je voor je 16e verjaardag?

Heee mensen,

ik heb voor mijn tentamen betoog morgen een (ongeveer) gemiddeld gegeven nodig van wat je krijgt als je 16 jaar wordt, of wat je hebt gekregen toen je 16 jaar werd. Een scooter? Geld? Alles is heel erg welkom!

-hoeveel geld je ouders uitgeven of meebetalen aan je eventuele feestje,
-wat je kado is (geweest)
-hoeveel geld ze aan je kado hebben meebetaald.

Thank you so much!

x Judy

• mijn ouders betalen alles voor het feestje. (maar dat is niet echt veel aangezien ik dan gewoon uitga met vrienden)
  • mijn kado is een scooter
  • ze hebben gewoon mijn hele kado betaald, ik hoefde zelf niks te betalen
    xxx

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

mijn ouders hebben toen ik zestien werd het feest betaald, en ik heb geld gekregen.

mijn ouders betaalden de helft van mijn feest, maar ik deed het samen met een vriendin dus die kreeg de andere helft.
en ik kreeg geen scooter :frowning_face: maar een wet2straight stijltang waar ik ook blij mee ben . oh en btg hahah.
daar heb ik niks aan mee hoeven betalen uiteraard.

NOU JE MAG JE TOPIC TITEL NIET IN HOOFDLETTERS DOEN! WANT DAN LIJKT HET NET ALSOF JE SCHREEUWT! SNAPPIE?!

anyway, ik kreeg niets bijzonders

• ik kreeg geen feestje
  • ik kreeg geen scooter, van mijn vader kreeg ik een ticket naar kreta die ik elk jaar krijg. van mijn moeder ik een luchtje van lacoste, luchtje van mexx (wild) en wat kleding.
  • ik weet niet hoe duur alles was, maar mijn ticket was totaal 450 euro.

-Ik heb geen feestje gegeven… Maar als ik dat wou zouden ze wel betaald hebben. Alleen niet voor eventuele drank want daar zijn ze op tegen.
-Eh ff denken… wat was dat ook al weer… Ik wist geen kado dus toen kreeg een krultang + 50 euro geloof ik:P
-Ze hebben alles betaald.

xx

Ik heb voor me 16e verjaardag een iPad gekregen (32GB ; Wifi) maar dat was tegelijkertijd ook nog me cadeau aangezien ik geslaagd was (:

de spiegelreflex van me stiefpa

Vespa

-hoeveel geld je ouders uitgeven of meebetalen aan je eventuele feestje,
ik had geen feeestje.
wat je kado is (geweest)
gewooon geld & wat sieraden en die shit.
-hoeveel geld ze aan je kado hebben meebetaald.

Wow ik had verwacht dat het op je 16e leeftijd wel wat hoger lag, anyway…
mijn ouders geven elk jaar rond de 200 euro aan me uit op me bday. Met mn 16e verjaardag krijg ik rond de 500 denk ik, dat kreeg mn broer namelijk ook.
Dan ga ik ook een groot feest geven, dat betalen mn ouders helemaal. Nee ik ben niet verwend, maar mn broer had ook een enorm feest gegeven, dus mag ik dat ook :slightly_smiling_face:.

sorry, wist ik niet. krijg het nu niet meer gewijzigd.
maargoed, tegen de tijd dat ze het merken heb ik m’n info al wel gok ik zo.
allemaal bedankt voor de hulp tot zover! :wink:

+ rijbewijs

• ik doe het waarschinlijk met een vriendin samen dus mijn ouders betalen denk ik de helft.
  • als het goed is betalen mijn ouders de helft van mijn telefoon abbo en misschien nog een adidas horloge.
  • andere jaren was het ongeveer 150 euro maar dit jaar misschien meer omdat ik 16 wordt (:

Ik ben vandaag 16 jaar geworden en dit heb ik gekregen:

• Geld van familieleden (die ik ga besteden aan kleren en schoenen)
  • taart (mijn lievelingstaart, namelijk frangepagne taart en zelfgemaakte taart door bomma)
  • geurverfrisserkes van lavendel (mijn lievelingsgeur)

Ik word morgen 16 jaar, maar heb dit gekregen:

Van me ouders een kamerverbouwing. Ik hoefde niks zelf te betalen en voor mijn feestje hoef ik ook niks te betalen

Oh leuk ik gaf gisteren mijn feestje

mijn moeder heeft mijn feestje betaald, ik denk ongeveer 100euro?
en als cadeautje heb ik een sportshirt gekregen, en 50euro.

Gefeliciteeeeerd hierboven!

-Mijn moeder heeft ongeveer 80 euro uitgegeven aan mijn feestje (dat was het hele bedrag, hoefde zelf niets bij te betalen)
-Als cadeau kreeg ik ondergoed (:stuck_out_tongue:) en een bijdrage aan mijn vakantie

Succes met je betoog =)

• ze betalen mijn feest.
  • ze gaan de helft of iets meer van m’n Vespa betalen!
  • de helft ongeveer dan.