wat kregen jullie van je afgelopen verjaardag?

Hihi ik was wel eens nieuwsgierig naar wat jullie hadden gekregen van jullie ouders. (de afgelopen verjaardag).
Ik een Ipod touch. Maarja anywaaay, posten maar :grinning:

IPod, wat sieraden en verder weet ik het niet meer.

Van die iPod moest ik trouwens wel een deel zelf betalen.

Even denken.
Ik weet nog wel dat ik op m’n 16e een Ray Bann kreeg…
Volgens mij voor m’n 17e m’n halve macbook & een laptophoes.

Ik weet nooit meer precies wat verjaardags-, kerst-, slagings-, zomaar-, en nuttige cadeautjes zijn geweest. :")

Nokia N97 mini.
En geld, veel geld.

ehmm de samsung corby text. :grin:

Pffft…dat is nu bijna een jaar geleden :'3

Ik had mezelf een Pullip pop en een…plantenbakje van een Ghibli film gegeven.

Oh ik weet het weer: een boek met allemaal chocolade recepten, Christina Aguilera ‘Inspire’ luchtje, boekje met strijkplaatjes met illustraties van Mike Perry en Shaun White Snowboarding voor de Wii.

En ik kreeg ook parfum en de dvd Alice in Wonderland van mijn broers. Meestal krijg ik ongeveer dezelfde dingetjes van hun als van mijn ouders (gewoon dingen die ik leuk vind en dat heb gezegd :'3).

eeen acerlaptop

ik wil ook een ipodtouch maar ik ben pas in juni jarig, dus ik ga hem zelf kopen

LG POP! =)

ik wou een ipodtouch maar ben eruit dat ik toch maar ga sparen voor een samsung galaxy tab <3

maar heb van mijn verjaardag niks gekregen, van me ouders m’n rijbewijs en alles wat erbij hoort en lady gaga cd. en uhm nog veel meer wat ik eigenlijk alweer vergeten ben (A)

iPod touch en van het geld van mn verjaardag heb ik een Canon Powershot SX120 IS gekocht!=)

Leuk cadeaus, maar waarom staat het bij fotografie x’dd
Ik weet dat ik hem zelf heb gelplaatst, maar kun je dat veranderen D:
Anders komt er gezeik met; hij staat in het verkeerde topic dit dat…

Een Samsung lcd tv, niet zo’n enorme hoor maar wel mooi :grinning:

50 euro.

een spiegelreflex camera!
in combinatie met dat ik klaar was met school

Geld
Sieraden
buik spier trainer
haar olie(ik vroeg erom) :slightly_smiling_face:

grote kabouter wesley boek : D

Een buikspiertrainer vind ik dus echt geweldig x’dd.
Hahahaha haar olie :stuck_out_tongue:

Een gitaar, moest wel de helft betalen want hij was wat duurder dan ze verwacht hadden, maar hij was het waard want hij speelt superlekker en ben er megablij mee!