wat kopen na twee dates?

hallo meiden,

Het ging een tijd geleden uit met mijn vriend en we hebben nu besloten om het heel langzaam en rustig weer te gaan proberen. We hebben nu twee keer met elkaar afgesproken, het was gewoon weer zoals eerst, lekker lui avondje in bed of op de bank film kijken. We spreken elkaar elke dag en het voelt allemaal goed!
Voordat het uitging hadden we bijna drie jaar een relatie.

Nu is hij aanstaande maandag jarig en ik wil toch wel iets voor hem doen. Ik vind het lastig om iets te bedenken want ik wil hem niet afschrikken of laten denken dat ik te hard van stapel loop met een groot cadeau. Ik dacht dat we misschien samen wat konden gaan eten of drinken 's avonds en dan iets kleins te geven, ik weet alleen echt niet wat?! Ik hoop dat jullie wat ideetjes hebben, ik wil graag dat het iets speciaals is, iets waarvan hij echt denk wow wat leuk en lief…

Bedankt!

Kun je niet iets kopen wat hij heel lekker vindt? Iets van snoep en dan een leuke kaart erbij? Dat is wel persoonlijk maar ook klein.

Iets gaan drinken is natuurlijk altijd leuk, geef hem dan iets lekkers of parfum of zo, dat doet het meestal wel goed en dan loop je in mijn ogen niet te hard van stapel. (:

Succes.

trakteer hem op een avondje uit: bioscoop, uit eten of bowlen :slightly_smiling_face: ?

of een diy cadeautje bak iets voor hem?

Iets leuks samen doen vind ik wel een leuk en toepasselijk cadeau. Als je liever toch iets materieels wilt geven zou ik ook iets van parfum geven. Maar een lieve kaart met iets kleins vind ik ook heel leuk!

bak een taart voor hem anders? Dat wordt altijd wel gewaardeerd. Je doet dan moeite maar het is niet een overdreven groot cadeau ofzo. :slightly_smiling_face:
Of schrijf een lief briefje voor hem.

Je kan hem ook ‘trakteren’ op een date buiten de deur idd, dat je even gaat lunchen is vaak ook al gezellig en ligt minder druk op dan iets groots of een chiq etentje.

Koop een leuke kaart en zet daarop dat je hoopt dat het ooit nog goed komt tussen jullie twee.
Kijk eens op Greetz.nl