wat kopen jullie voor moederdag

heey damess,

moederdag komt er weer bijna aan!!! wat gaan jullie kopen of doen?

xxx

I have noooooo idea O_O
Ik wil niet weer met een standaard luchtje aan komen.

ik ga naar de musical tarzan ! :stuck_out_tongue:

Geldprobleem!
Ik moet echt iets leuks en goedkoops hebben!

ik wil wat leuks kopen =D maar ik heb nog geen idee wat =S
dus UP enzo, voor ideetjes.

een staafmixer zodat ze weer smoothies kan maken <3

ga naar de action ofzo xD

ze heeft me al paar dingen aangewezen die ze met moederdag wou hebben :stuck_out_tongue:
dus easyy :grinning:
maar ik ga ook nog een taart bakken (A)
Weet iemand een lekkere? (aub geen appeltaart :stuck_out_tongue: al zovaak gedaan)
Tanks!

Geen idee

ik heb een bedeltje van zinzi gekocht voor mn moeder, ze heeft zo’n armband duss :slightly_smiling_face:

Ik ga misschien met mijn zussen een digitale fotolijst kopen :slightly_smiling_face:

moet ik serieus 1,5 uur fietsen. En met geldprobleem is bus niet echt een optie;s

De hema heeft zo’n chocolaatje. (staat wel in het foldertje)
en daar staat op van IK VIND JE LIEF :heart:.
en dan doe ik er nog iets anders bij denk ik.
weet alleen niet wat.

Haaaa, goed idee! Daar had ik helemaal niet aan gedacht. Want ze wil niet per se cadeautjes, maar ik wil toch iets voor der maken ofzo. Dus een taart is een goed idee, ja. Op Beautygloss.nl stond iets over een worteltaart, die heb ik 2 keer gemaakt en hij is zoooooo lekker. Hij klinkt raar, maar echt… mjam. http://www.youtube.com/wa…LB6M&feature=channel_page

Maar mijn moeder wilde dus niet een cadeau ofzo, maar mijn vader gaat een foto van mij en mijn drie broers maken, en dan inlijsten of course. Voor op der bureau op haar werk of iets dergelijks, dat vindt ze wel leuk, weet ik zeker :slightly_smiling_face:

Ik ga dr mee uiteten nemen:) en ik heb oorbelletjes voor haar gekocht:)

uiteten is trouwens wel een heel leuk idee! misschien ga ik dat ook wel doen!x!

Ik had aan mn moeder gevraagd wat ze allemaal leuk vond:
en dat was:
een sjaal.
een handtasje
oorbellen
mascara
een taart bakken
kaarzen
& kettingen.
Misgien hebbe jullie hier nog iets aan! :wink:

umh,

Parfum van replay
en bon bons. :slightly_smiling_face:

Ik heb die speciale Moederdag-cd van Ronan Keating voor dr gekocht samen met een doosje chocola. Wel makkelijk trouwens, die cd zit al in een mooie verpakking enzo en heet ook nog eens “Songs For My Mother”. :stuck_out_tongue:

aaaah dat Replay-luchtje is lekker<3