Wat kopen in Amerika?

Hoi!

Als eerst wil ik even kwijt dat ik weet dat er soortgelijke topics bestaan, maar als ik ze up krijg je heel weinig reacties, dus dit leek me slimmer.

Ik ga vannacht op vakantie naar Amerika, heb veel gespaard dus kan ook (voor mijn doen) redelijk veel uitgeven. Maar ik weet eerlijk gezegd niet waar aan.

Kleding en schoenen, dat sowieso. Make up ook. Maar daar houdt het bij mij een beetje op! Hebben jullie tips? Wat zouden jullie kopen?

Alvast heel erg bedankt!!!

Ik ga dit topic volgen, want ik ga volgende week naar Amerika en ik wil ook lekker shoppen :grinning:

Ik wil sowieso kleding kopen, maar ook cd’s, want een van een heleboel artiesten waar ik fan van ben, kun je erg moeilijk aan hun cd’s komen in NL of je kunt kunt alleen Europese popversies krijgen en dat vind ik altijd zo zonde…

Waar in Amerika ga je heen? :slightly_smiling_face:

Misschien van dat voedsel met rare smaakjes? M&M’s enzo. Weet niet of dat teveel ruimte inneemt. Verder kan ik ook alleen maar voornamelijk kledingmerken bedenken ofzo. Of electronica van Amerikaanse merken, is ook vaak goedkoper toch?

starbucks!

Ik allstars kopen, omdat die daar gewoon echt 4 keer goedkoper zijn. En natuurlijk allemaal lekker eten!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugss

souvenirs !

^Jaaa, all stars zijn daar zo goedkoop, die ga ik ook kopen :grinning:

kleding tassen schoenen Lingerie

Ik ga naar New York en Washington DC! Dit is trouwens de derde keer dat ik ga, hoor! Weet alleen dat ik al te zuinig omging met mijn geld (elke dag fastfood) en nu, vooral omdat mijn moeder meegaat hoef ik me geen zorgen meer te maken om geld enzo. Dus geld gaat alleen uit naar wat ik wil, en er is té veel keus!

Naar de Walmart en Target lijkt mij zó geweldig :'D

Probleem is dat vans en allstars me niet zo aanspreken :’) ook al zijn ze daar vele malen goedkoper… En merkkleding doet me eerlijk ook al niet zo veel. Oké, winkels zoals TJ maxx en Ross, die zitten vol met merken en daar koop ik vast ook wel wat maar verder ga ik daar echt niet gericht naar opzoek…

Hahaha jaaa

Vans zijn daar ook super goedkoop! :’)

als ik naar Amerika zou gaan zou ik sowieso heel de Victoria’s Secret inslaan haha.
en in de Sephora zou ik ook wel aardig wat geld kunnen opdoen.

verder heb ik niet echt tips, hier heb je niets aan haha!
up dan maar!

Nikes, je hebt daar zulke vette, die hier nergens te koop zijn.

toen ik in New York was had ik ook hele mooie gekocht, en de Amercrombie daar is wauw.

Oeh nice. Ik ga daar ook heen haha, maar voor mij is het de eerste keer :grinning:
Ja, er is idd zoveel keus. Maar het is ook maar net waar jij van houdt! Kleding dus, maar houd je ook van boeken, cd’s, dvd’s?? Misschien leuke spulletjes van bepaalde merken die je hier niet hebt?

Misschien zie ik je daar wel! Jij ging de dertiende toch?
Ik zit te denken seizoen 1-10 van Friends te kopen maar dat neemt zoveel ruimte in beslag.

Lushhhhhh!!! Ohhh dát ga ik kopen.

Up.

m&m peanutbutter :slightly_smiling_face: