Wat klopt er ??

Hallooo,

Ik heb een vraag. Wat klopt er?

Ik zelf wil ja zeggen of wat anders maar daarnaast komt een nee en die gaat overheersen ook al wil ik die ja zeggen. Is dan wat je zelf zegt je hart toch ?

Wat?

Nou ik bedoel wat klopt er dan die ja of die nee ? Die ja wil ik zelf zeggen bewust en die nee die komt ernaast

Ik snap niet wat je bedoelt.

Kun je alsjeblieft interpunctie gebruiken, want ik snap je echt niet. :cold_sweat:

Je hart klopt inderdaad, mag ik hopen, anders moet je hoognodig weer terug je kist in.

Niet te volgen dit.

Nou kijk je hebt een vraag waar je met ja of nee op kunt antwoorden. In het begin zei ik nee en voelde zo. Maar toen ging ik door met twijfelen, en nu komt er een ja en die gaat overheersen en zo voelen. Maar ik zelf wil nog wel die nee zeggen.

Is dan wat je zelf wil zeggen bewust dus die nee je hart en klopt dat. En die ja je hoofd die je gek maakt en een gevoel creƫert wat niet klopt.

Nou het ligt er aan wat voor vraag het is. Geen flauw idee

Je verstand zegt nee en je hart zegt ja? Dan moet je kiezen of je je verstand of je hart volgt.

Als je het over pakjesavond hebt, de buurman klopt.

Ooh de traumaā€™s toen ik daar achter kwamā€¦

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

[quote author=Feuerwerk link=topic=421240.msg277719568#msg277719568 date=1511433656]
Je verstand zegt nee en je hart zegt ja? Dan moet je kiezen of je je verstand of je hart volgt.
[/quote

Ja maar ik vraag, is dus wat ik zelf wil zeggen bewust mijn hart en die ja me verstand ?

Dat kunnen wij niet weten.

::slightly_smiling_face:

Dat ligt aan de situatie. Maar stel je moet kiezen tussen doe ik het of doe ik het niet, niets klopt. Er is geen juiste keuze, het zijn allebei verschillende keuzes met verschillende uitkomsten. Dus niet te veel over nadenken en gewoon kiezen.

-weg-

Je eerste gedachte is over het algemeen je hart, als je er langer over gaat nadenken en voors en tegens gaat afwegen dan is het je hoofd. Maar dan kun je nog steeds allebei kiezen.

Dit is echt niet grappig eigenlijkā€¦

Je kan ook gaan huilen over Ɣlles zeg