Wat kan jullie echt raken?

hoi dames,
gewoon uit nieuwsgierigheid en kijken of ik mijzelf er ook in herken…
ik vroeg mij af wat jullie echt kan raken… dan heb ik het niet over echt grote dingen…
maar meer iets kleins wat jullie zwaar opvatten…
ik ben best een overgevoelig persoon en misschien overdrijf ik wel heel erg… maar wat mij bijvoorbeeld pijn kan doen is als ik zie dat iemand (met name mijn beste vriendin of de jongen waar ik verliefd op ben) mijn berichtje heeft gelezen en dan niet terug reageert. ik vat dingen vaak ook te persoonlijk op…

what about you, girls??

Waarom zou je dat willen weten?

Nieuwsgierig?

Ik kan er echt niet tegen als iemand mij leuk vind en als ik diegene dan uiteindelijk echt leuk vind en ik het helemaal zeker weet, dat diegene mij niet meer leuk vindt. Of nooit op je verliefd bleek te zijn.

als die me negeert. of als die me niet terug belt als ik hem had gebelt. als hij vraagt hoe t bij de dokter was, of vraagt hoe t met me is.
ik ben zelf heel erg overgevoelig en denk daarom ook indd dat alles aan mij ligt of dat ik wat heb gedaan

Damn, precies dit!

Als ik na een ruzie (hoe klein ook) genegeerd word. Maar dat is puur omdat ik dat absoluut niet zou kunnen bij iemand die ik hou. Dus ik als iemand me negeert denk ik altijd dat die persoon me niet graag ziet.

gewoon nieuwsgierig inderdaad.
maar even ontopic…dat is mij nooit egt overkomen… maar ik denk dat ik me kut zou voelen…

Een klant die ontevreden is nadat ik mijn uiterste best heb gedaan om een zo goed mogelijke oplossing te vinden, ik ben ook afhankelijk van andere instellingen. Dat kan mn dag / humeur echt verpesten.

Ik heb nu toch wel een paar keer meegemaakt dat ik opeens merkte dat ik voor bepaalde mensen, waarvan ik heel veel hield, niet veel beteken. Dat heeft me wele en paar keer erg geraakt

Als iemand recht in mijn gezicht aan het liegen is.

Het kan mij echt pijn doen als iemand vind dat ik mij aanstel. Ik ben juist totaal niet iemand die zich aanstelt, en als ik dan echt gekwetst ben of verdriet heb en iemand zegt dit, doet dit me echt pijn.

Als ik tegen mijn ouders praat over iets serieus en ze vervolgens zeggen dat ik niet zo belachelijk moet doen en het weg lachen. Zo zou ik een vreemde niet behandelen laat staan je eigen kind. Nog meer pijn doet het als mijn vader dan ook nog wel loopt, omdat het hem niet zint. En me vervolgens 3 dagen negeert.

Negeren en gebrek aan interesse.

Wat is dit voor raars? Ik zou niet weten hoe mijn ouders reageren over iets persoonlijks, want ik vertel ze dat nooit, maar als we bijvoorbeeld praten over racisme of goede doelen ofzo, dan kunnen we echt heftige discussies hebben, wat ook wel geïntreseerd overkomt, vind ik.
Apart, dat je vader gewoon wegloopt?

Ik ben stiekem best een jaloers type en dat probeer ik altijd te verbergen, maar ik word altijd heel onzeker als ik mijn crush met een andere vrouw zie staan.

Als ik zie dat dieren worden mishandeld.
Dat raakt me zo erg dat ik tot het uiterste kan gaan, ongeacht welk persoon dit doet.

ik kan me al zorgen maken om de kleinste dingen, maar als mijn vriendinnen met een ander meisje omgaan krijg ik altijd het gevoel dat ik vervangen word. ik ben ook heel snel jaloers dus daar kan het ook aan liggen.

Een van mijn grote zwaktes is als mijn ‘crush’ stiekem, nog dingen met andere meisjes doet, terwijl hij weet dat ik dat niet leuk vind. Ik verlies dan echt m’n controle en word dan zo ontzettend boos op diegene.
En niet omdat ik per se jaloers of iets ben, maar omdat ik daar zo onzeker en gekwetst door raak. Ik heb mijn gevoelens aan hem toevertrouwd en dat vind ik al ontzettend moeilijk, en dan gaat hij ermee om alsof het niets is. Ik vind dat gewoon geen rekening houden met andermans gevoelens, gewoon egocentrisme, en daar kan ik echt niet tegen.