wat kan je doen met je vriend wat niet zoveel geld kost?

Ik wil al een tijdje wat doen met mijn vriend we weten alleen zelf niet wat we kunnen doen omdat alles meestal zoveel geld kost misschien hebben jullie een idee?

:anguished:?

Strand, bos, duinen, zee

misschien goedkoop zwembad?

Een taart bakken of gamen

Idd strand, bos etc gewoon lekker wandelen desnoods ergens lunchen dat is goedkoper dan dineren gewoon een stukje fietsen of hardlopen door een leuk gebied dat doe ik vaak met mn vriendje maar dat vinden we ook allebei leuk om te doen dus. Verder kan je naar de bios ofzo is ook niet zo duur, probeer eventueel aanbiedingen van pretparken, dierentuinen of musicals te vinden. Er is zoveel te doen!

Bios <33

picknicken
karten, bowlen, lasergamen.? (is vaak ook niet zo duur)
Of inderdaad gewoon wandeling over het strand of door het bos…
Of samen de cosmogirl lezen haha (vindt hij wat minder, maar is wel heel erg leuk)

Filmpje bij hem thuis.
Bos lopen.
Hond uitlaten (Als een van jullie die heeft dan hè).
Gewoon beetje hangen.
Iets bakken (Kan wel lachen zijn).
Schaatsen ofzo.
Voetbal/andere sport gewoon voor de lol.

Beetje creatief denken en je vind wel iets :wink:

Of samen de cosmogirl lezen haha (vindt hij wat minder, maar is wel heel erg leuk)

hahaha dat vind mijn vriend nog best grappig, haha want ik kom met allemaal dingen uit de girlzzz van wist je dit al en wist je dat… dus hij: ''volgens mij moet ik ook maar eens de girlzz gaan lezen… :stuck_out_tongue:

Maar bedankt voor de tips :grinning:

Bos/strandwandeling
Samen hangen voor de TV met leuke dvd’s
Bioscoop
Iets drinken samen

You name it (’: Ik ga vaak met m’n vriend (als we in Amsterdam zijn), gewoon wat leuks doen (Iets drinken ect) en dan sávonds samen een dvd’tje kijken. Volgende keer strand.

Picknicken, hmm.
Naar het strand.
Zwembad (is niet zo duur).
Iets gaan drinken.
Tv kijken (maar eigelijk is dat best saai xp).

En karten is toch superduur? :s

upp :slightly_smiling_face:

zoenen xD

Gewoon by elkaar zyn is al goed genoeg voro my :stuck_out_tongue:.