wat kan ik veranderen?

hellllo!

Ik en mn vriend zijn soms echt een probleem. We hebben een lange tijd veel ruzie gehad en toen is het een maandje uitgeweest. Dat was echt een rot periode want mn vriend had na 3(!!!) dagen een ander. Gelukkig was dat niets, en kwam ik met hangende pootjes terug bij mij.
Toen ging het eventjes goed maar nu is t weer over… Hij doet onaardig via whatsapp en heeft met 2 maanden terug verteld dat ie eigenlijk niet verliefd op me is, en nog wat voor zn ex voelt.

Nog wat leuks, hij houd van Ajax en ik Feyenoord. Maaaar ik mag absoluut niet Fey kijken want hij haat Fey, maar zijn hele kamer hangt wel vol met Ajax…

Wat moet ik nou met hem? Hij negeert me steeds 's avonds omdat ie te druk is met gamen etc, maar ik wil hem eigenlijk niet kwijt omdat die periode dat het uit was ook echt verrot was…

Gewoon zijn kamer inlopen en recht in zijn face zeggen wat jij nog voor hem voelt! Ik weet zeker dat dat hem wel aan het denken zal zetten of zeggen wat je voor hem voelt op whatsapp als je niet naar zijn kamer kan ofzo

dat werkt helaas niet! als ik zeg dat ik gek op m ben, antwoordt ie ‘okee’
en als ik zeg dat ik het gevoel heb dat het niet goed zit, wordt hij boos en zegt ’ ja wat zeur je nou, heb je geen vertrouwen in me ofzo?’

Jullie passen blijkbaar gewoon niet bij elkaar, het is nu al twee keer uit gegaan, dat is met een reden niet om het daarna weer aan te maken. Er zijn veel leukere jongens dan hij (die Feyenoord leuk vinden).

we zijn nu nog samen hoor haha!
maar le problem is dat we al 1,5 jaar samen zijn en ik hem niet jwijt wil, hoewel t misschien beter is

Dat hij niet meer verliefd op je is én wel wat voor zijn ex voelt, zegt voor mij al genoeg. Ook al doet het pijn, ik zou het toch uitmaken.
Verschillen hoeven niet perse erg te zijn (ook al is het soms wel lastig), maar gevoelens moeten er wel zijn!

precies wat ik dacht. Je mag best heel verschillend van elkaar zijn als je het maar accepteerd van elkaar. Wanneer gevoel inderdaad verdwenen is heeft het geen zin om nog bij elkaar te blijven. Doe jezelf dan niet nog meer pijn en verdriet aan. Het lijkt mij beter om een punt achter je relatie te zetten…

sterkte

Meis, sorry maar als ik jou alles van jou zo lees, wat doe je nog bij die jongen?
Natuurlijk is het erg rot om het definitief uit te maken, maar dat is het altijd, ook als je het nu nog maar steeds blijft proberen.

Ik ben ook maar hopeloos met een relatie doorgegaan omdat ik dacht dat het nog beter zou worden, daar heb ik uiteindelijk ontzettende spijt van. En hoe langer je het blijft proberen, hoe pijnlijker het word als het uit gaat.
Ik vind dat je beter verdient. Die jongen respecteert je niet: hij gaat zo naar een ander, besteed geen tijd en aandacht aan je en heeft geen begrip het feit dat je Feyenoord leuk vind.

Ik snap best dat je dit liever niet wil horen, maar ik ben ook niet de enige die er zo over denkt.

Ben ik het helemaal mee eens. Die verschillen hoeven niet het probleem te zijn, maar dat hij zegt niet meer verliefd te zijn en nog gevoelens voor zijn ex, dat is wel echt een probleem.